پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 فروردین 1396 ساعت 16:01:: شناسه خبر: 16404

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

الزام مدیران به ارایه دستاوردهای دولت تدبیر وامید به مردم و رسانه ها

کریمی انتخابات را یکی از مؤلفه‌ها در مشارکت سیاسی یک ملت دانست و گفت: انتخاباتی که تأثیر مستقیم در تصمیم‌سازی سیاسی و فرآیند دموکراسی دارد حائز اهمیت است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در گردهمایی هیئت‌های اجرایی شهرستان که با حضور معاون سیاسی استاندار،فرماندار،بخشداران و اعضای هیئت‌های اجرایی برگزار شده بود اظهار داشت: بسترهای لازم برای برگزاری مکانیزه انتخابات در سه شهر از استان فراهم شده است.

به گزارش صدای جنوب ،کرامت کریمی با بیان اینکه زیرساخت‌های الکترونیکی برای برگزاری انتخابات فراهم شده است، تصریح کرد: انتخابات شوراها در شهرهای یاسوج،گچساران و دهدشت به صورت مکانیزه برگزار خواهد شد.

کریمی انتخابات را یکی از مؤلفه‌ها در مشارکت سیاسی یک ملت دانست و گفت: انتخاباتی که تأثیر مستقیم در تصمیم‌سازی سیاسی و فرآیند دموکراسی دارد حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه امروزه مستقیم‌ترین و عینی‌ترین شیوه تأثیرگذاری مردم و دولتمردان امر انتخابات است،افزود: برای رسیدن به این هدف باید خود را آماده کنیم.

کریمی تأکید کرد: همه ما الزاماً باید تمهیدات و بسترهایی برای دو انتخابات پیش‌رو آماده کنیم.

این مسؤول تصریح کرد: یکی از مهمترین عواملی که در کنار فرمانداران و بخشداران این رسالت را بر عهده دارند هیئت‌های اجرایی هستند که به عنوان بازوی راست آن‌ها فعالیت می‌کنند.

کریمی با بیان اینکه فرمانداران و مدیران باید عملکرد دولت را با رسانه‌ها در میان بگذارند،ارتباط با رسانه را یک امر مهم خواند و افزود: هر مسؤولی موظف است دستاورد خود به عنوان نماینده تدبیر و امید را گزارش دهد و این یک الزام هست.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت