پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 فروردین 1396 ساعت 20:01:: شناسه خبر: 16505

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

کانال تلگرامی منبع خبر محسوب نمی شود/۴۰پایگاه خبری مجوز دار در استان فعالیت می کنند

رضا دهبانی پور گفت: سال ۹۳ فقط یک پایگاه خبری مجوز دار در استان وجود داشت که هم اکنون این پایگاهها به ۴۰ پایگاه خبری رسیده و عده ای هم در مراحل اخذ مجوز هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

ظهر روزیکشنبه  اصحاب رسانه به همراه بالاترین مرجع دولتی متولی امور خود میهمان رئیس دستگاه قضایی بودند تا در جهت مدیریت موثر و خوب انتخابات پیش رو ، هم اندیشی و هم فکری کنند.
در این نشست که برخی از مسئولین دستگاه های سیاسی و امنیتی برگزار کننده ی انتخابات حضور داشتند ، مسئولین و برخی اصحاب رسانه به بیان دیدگاه خود پرداختند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به امنیت مطلوب در انتخابات گذشته گفت: انتخابات گذشته بدون چالش و حاشیه برگزار شد که رسانه ها برای امنیت هر چه بیشتر انتخابات پیش رو می توانند کمک فراوانی به دیگر حوزه های مربوطه انجام دهند.
رضا دهبانی پور افزود: سال ۹۳ فقط یک پایگاه خبری مجوز دار در استان وجود داشت که هم اکنون این پایگاهها به ۴۰ پایگاه خبری رسیده و عده ای هم در مراحل اخذ مجوز هستند.
دهبانی پور در بخش دیگری از سخنانش به موضوع رسانه ها هم اشاره ای کرد و گفت : سیاست دولت بر عدم محدودیت در کمیت رسانه ها می باشد اما بیشترین تلاش را در ساماندهی صورت داده است.
وی در خصوص رسان های مجازی هم گفت : یک کانال تلگرامی نمی تواند منبع خبر باشد و از نظر ما و قانون ، منبع خبر باید از رسانه های مجوز دار رسمی باشد.
به گزارش صدای جنوب،در پایان این نشست از طرف اصحاب رسانه سئوالاتی مطرح شد که مسئولین مربوطه هم پاسخ لازم را بیان کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت