پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 فروردین 1396 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 16721

در راستای انجام ماموریت های پنج گانه بسیج؛

رزمایش ۲ روزه مدافعان حرم با نام سردار «ستار اورنگ» در یاسوج آغاز شد

سرهنگ مثنوی گفت:دفاع از کوی و برزن، کمین و ضدکمین، پدافند، امداد و نجات و آرام سازی شهر نیز از سایر ماموریت ها و برنامه های پیش بینی در این رزمایش است.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

رزمایش ۲ روزه مدافعان حرم با نام سردار «ستار اورنگ» تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۶ گردان بیت المقدس و ۲ گردان امداد و نجات بسیج امروز/پنجشنبه/ در منطقه کوه وا واقع در تیپ مستقل ۴۸ فتح یاسوج آغاز و تا فردا ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد در حاشیه رزمایش مدافعان حرم گفت که مهمترین هدف برگزاری این رزمایش دفاع از کوی و برزن و در راستای انجام ماموریت های پنج گانه بسیج است.
سرهنگ داریوش مثنوی اظهار داشت: در این رزمایش ماموریت های پنج گانه از جمله رزم شبانه، تمرین و مقابله با تهدیدهای داخلی، بروز تنش ها و ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با خطرهای طبیعی اجرا می شود.
وی افزود که گردان کوثر به صورت تخصصی با پیش فرض بمباران، گردان صاحب الزمان (عج) رزمایش مقابله با اغتشاش های احتمالی در آستانه برگزاری انتخابات پیش رو و چهار گردان بیت المقدس در عملیات های کمین و ضدکمین عملیات های رزمی خود را به نمایش خواهند گذاشت.
سرهنگ مثنوی بالا بردن توان رزمی نیروها، حفظ و آمادگی رزمی و نمایش صلابت و اقتدار گردان ها را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش در راستای مقابله با هرگونه تهدید اعلام کرد.
وی بیان کرد: دفاع از کوی و برزن، کمین و ضدکمین، پدافند، امداد و نجات و آرام سازی شهر نیز از سایر ماموریت ها و برنامه های پیش بینی در این رزمایش است.
سردار ستار اورنگ شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد ۱۶ بهمن سال ۱۳۹۴ حین انجام ماموریت مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
شهید اورنگ از جانبازان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس بود که در عملیات های مختلف به ویژه والفجر هشت و بیت المقدس نیز کارنامه درخشانی در زمینه مجاهدت و ایثار از خود به نمایش گذاشت.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت