پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اردیبهشت 1396 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 17011

برگزاری جشن بزرگ مبعث توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان چرام/تصاویر

عید بزرگ مبعث باحضور پرشور مردم شهرستان چرام توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان درشبی به یادماندنی برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب

عید بزرگ مبعث باحضور پرشور مردم شهرستان چرام توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان درشبی به یادماندنی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب،سعید خردمند مدیراداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان چرام گفت، عرض سلام و خیر مقدم دارم خدمت حضار محترم برادران و خواهران گرامی روحانیت معزز ، مدیران و مسئولان شهرستان که دعوت ما را پذیرفتید و در این جشن باشکوه شرکت نمودید،جشن ۲۷ رجب ،سالروز مبعث پیام آور صلح و دوستی و عدالت حضرت محمد مصطفی (ص) بر همه شما مبارک باد.

خردمندافزود،روز مبعث، روز مرگ قساوت ها و شرارت ها بود؛ روز مرگ کرامت هایی که به پای بت ها قربانی می شد؛ روز مرگ جهل و شرک و پرستش های جاهلانه بود.امروز بهترین راه برای ترویج دین مبین اسلام و حفاظت از دستاوردهای مبعث و معراج پیامبر اعظم (ص) ترویج مکارم اخلاقی در زندگی فردی و اجتماعی و جامعه جهانی است.
وی گفت،دین پیامبر ،دین اخلاق است و امت اسلامی باید با سلاح علم،اخلاق و ایمان ،مروج دین و سنت نبوی باشند و هر گونه بداخلاقی و کج رفتاری را کنار بزنند.
این مدیرفرهنگی بااشاره به اینکه هفته قبل در شهر دهدشت کنسرتی با استقبال پر شور مردم شهرستان کهگیلویه برگزار گردید ضمن تشکر فراون  از اصحاب رسانه و سایتهای محلی استان و شهرستانها متاسفانه یکسری بد اخلاقی هایی از یکی از سایتها صورت گرفت و از کاه ، کوه ساختند و فرصتی پیش آمد که بعضی از آب گل آلود ماهی بگیرند و با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری ،بر علیه دولت موضع بگیرند و بگویند اسلام در خطر است و من خدمت این دسته از دوستان که خیلی هم برایم مهم و واجب احترام هستند عرض کنم در دولت قبل که به زعم و خیال خودشان هاله ای از نور میدیدند و سرمایه کشور را به تاراج می بردند از شهدایی که خون و جان خویش را تقدیم این انقلاب کردند،خجالت نکشیدند و از پدرها و مادران شهدا حیا نکردند آیا شهدا را فراموش نکرند آیا اسلام در خطر نبود.
خردمندخاطرنشان کرد،من معتقدم که اسلام واقعی و راستین اون موقع در خطر بود نه حالا که الحمدلله آحاد ملت راضی و خشنود هستند.
وی گفت در پایان بر خود لازم می دانم : از همه ی عزیزانی که در بر پایی این جشن باشکوه با ما همکاری کردند صمیمانه تشکر نمایم.از واحد خبر صدا و سیمای استان – اصحاب رسانه که الحق و الانصاف همیشه همراه و همگام با ما هستند تشکر می نمایم.

گزارش محسن زارعی

IMG_۲۰۱۷۰۴۲۵_۱۶۴۰۴۲ IMG_۲۰۱۷۰۴۲۵_۱۶۴۰۲۹ IMG_۲۰۱۷۰۴۲۵_۱۶۴۰۱۶ IMG_۲۰۱۷۰۴۲۵_۱۶۳۹۵۵ IMG_۲۰۱۷۰۴۲۵_۱۶۳۹۴۲ IMG_۲۰۱۷۰۴۲۵_۱۶۳۹۲۸ IMG_۲۰۱۷۰۴۲۵_۱۶۳۹۱۵ IMG_۲۰۱۷۰۴۲۵_۱۶۳۸۵۹ IMG_۲۰۱۷۰۴۲۵_۱۶۳۸۴۰ IMG_۲۰۱۷۰۴۲۵_۱۶۳۸۲۱ IMG_۲۰۱۷۰۴۲۵_۱۶۳۸۰۵ IMG_۲۰۱۷۰۴۲۵_۱۶۳۷۵۴ IMG_۲۰۱۷۰۴۲۵_۱۶۳۷۴۱ IMG_۲۰۱۷۰۴۲۵_۱۶۳۷۲۶

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت