پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 اردیبهشت 1396 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 17590

در جلسه دولت و بخش خصوص مطرح شد:

جبار کیانی:سازمان سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد /لهراسب باقری:نادیده گرفتن تلاش‌های دولت روحانی بی‌انصافی است

جبار کیانی گفت:برای توسعه بازار سرمایه علاوه بر حمایت از سرمایه گذارن کلان بایدازسرمایه‌گذاری‌های خرد هم حمایت کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از راه‌اندازی سازمان سرمایه‌گذاری در استان خبر داد.

به گزارش صدای جنوب، جبار کیانی در نشست گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران اظهار داشت: برای توسعه بازار سرمایه علاوه بر حمایت از سرمایه گذارن کلان باید از سرمایه‌گذاری‌های خرد هم حمایت کرد.

کیانی گفت:دولت یازدهم نسبت به رونق بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید با جدیت تلاش می‌کند و این مسئله از مصوبات اصلی نشست است.

وی عنوان کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور و رفع بعضی از تحریم‌ها اکنون رکود و تورم خطرناک در کشور به سمت عادی شدن حرکت کرده است.

کیانی با بیان اینکه کاهش نرخ ارز، کاهش تورم و پرداخت بخشی از بدهی‌های دولت به بخش خصوصی در قالب اسناد خزانه انجام شده است، اظهار داشت: تسهیلات پرداختی برای رونق تولید تا کنون خروجی مطلوبی نداشته است و باید برای سال پیش رو باید یک برنامه‌ مدون جهت استفاده بهینه از منابع برای رونق تولید تدوین شود.

توجه به ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، توسعه کارآفرینی خرد در کنار سرمایه‌گذاری کلان و کمک به واحد‌های تولیدی به عنوان یارانه‌های مصوب شده که باید پیگیری‌ها برای اختصاص این یارانه‌ها انجام شود لازم و ضروری است.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج خاطرنشان کرد: سازمان سرمایه گذاری فعال شده است و انتظار می‌رود برای رونق سرمایه گذاری از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

نادیده گرفتن تلاش‌های دولت روحانی بی‌انصافی است

لهراسب باقری رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد نیز  در نشست گفت‌وگوی بخش دولتی و خصوصی: اظهارداشت:مدیران بانک ها با واحدهای تولیدی تعامل بیشتری داشته باشند و نیازاست استاندار بعنوان مسئول ارشد استان برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.

باقری افزود:نادیده گرفتن تلاش های دولت تدبیر و امید در حل مشکلات تعاونی ها بی انصافی است .

باقری با بیان برخی مشکلات کارآفرینان در دولت قبل،ادامه داد: در دولت های نهم و دهم برای دیدن یک مدیر باید یک ماه دوندگی می شد.

فعال اقتصادی استان  با تقدیر از پاسخگو بودن دولت به بخش خصوصی تصریح کرد: این پاسخگویی مسئولان دولت تدبیر و امید سبب امیدواری سرمایه گذاران شده است .

وی ادامه داد برخی مشکلات موجود بر سر راه سرمایه گذاری در استان با تشکیل جلسات اقتصادی رفع شود .

باقری با تقدیر از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدامات این دو ارگان برای حل مشکلات سرمایه گذاران و رفع معضل بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد ستودنی است .

باقری افزود: همه باید برای تحقق شعار مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را بکار ببندیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت