پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اردیبهشت 1396 ساعت 10:02:: شناسه خبر: 17705

فرماندار کهگیلویه:

جسد یکی از غرق شدگان رودخانه مارون پیدا شد

فرماندار کهگیلویه گفت: جسد یکی از ۲ تبعه افغانی که به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا در رودخانه مارون درنزدیکی روستای کلات غرق شده بودند پیدا و جستجوبرای یافتن جسد دیگر ادامه دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه  گفت: جسد یکی از ۲ تبعه افغانی که به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا در رودخانه مارون  غرق شده بودند پیدا و جستجوبرای یافتن جسد دیگر ادامه دارد.

علی پوزش در گفت وگو باصدای جنوب اظهارداشت: بعد از وقوع این حادثه، که روزگذشته اتفاق افتاد  تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر کهگیلویه به محل اعزام  شد ولی به علت گل آلود بودن آب، تیم غواصی پس از ساعتها جستجو موفق به پیدا کردن اجساد نشد.
پوزش افزود : تیم غواصی مجددا صبح امروز با تجهیزات بیشتر نسبت به جستجوی اجساد در رودخانه  مارون  اقدام کرد که لحظاتی قبل جسد یکی از دو نفر  غرق شده پیدا شد.

علی پوزش تصریح کرد هماهنگی جهت انتقال جسد یافت شده به سردخانه بیمارستان امام خمینی دهدشت انجام شده است.
وی ادامه داد : این کارگران اتباع خارجی پس از اتمام کار خود قصد آبتنی در این رودخانه را داشتند که به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا جان خود را از دست دادند.
سیدعادل رهبریان رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه نیز گفت:تلاش غواصان مجرب جمعیت هلال احمر تاپبداشدن  جسد دیگر فرد متوفی ادامه دارد.

وی افزود متاسفانه تاکنون این رودخانه افراد زیادی را به کام مرگ کشانده است.
رهبریان  گفت: تابلو هشدار دهنده توسط جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در کنار این رودخانه نصب شده است ولی برخی از افراد به این هشدارها توجهی نمی کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت