پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اردیبهشت 1396 ساعت 17:02:: شناسه خبر: 18069

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد:

۹۲۴ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی برای برگزاری انتخابات اختصاص یافت

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر در سه شهر گچساران، دهدشت و یاسوج به صورت الکترونیکی برگزار میشود.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از تعیین ۹۲۴ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی جهت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.
به گزارش صدای جنوب،فتاح محمدی افزود: همچنین علاوه بر این، جهت برگزاری انتخابات الکترونیکی در در سه شهر یاسوج، گچساران و دهدشت ۱۹۵ شعبه اخذ رأی مکانیزه ویژه انتخابات شوراهای اسلامی شهر تعیین شده است.
وی اظهار داشت: از مجموع ۹۲۴ شعبه اخذ رأی ۳۳۲ شعبه اخذ رأی شهری وجود دارد که ۳۲۳ مورد آن ثابت و ۹ مورد آن سیار هستند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اظهار داشت: همچنین از این تعداد ۵۹۲ شعبه روستایی هستند که ۱۸۳ مورد از شعب روستایی ثابت و ۴۰۹ مورد آنها سیار می باشند.
محمدی گفت: در مجموع ۵۰۶ شعبه اخذ رأی ثابت و ۴۱۸ مورد شعبه اخذ رأی سیار برای کل استان پیش بینی شده است که شعب اخذ رأی عشایری نیز در میان شعب اخذ رأی سیار وجود دارد.
رئیس ستاد انتخابات استان، به برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراهای اسلامی شهر در سه شهر گچساران، دهدشت و یاسوج انتخابات به صورت الکترونیکی اشاره کرد و اظهار داشت: مانورهای آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی در سه شهر مذکور پیش بینی شده اند که نسبت به آموزش مردم اقدام می نمایند.
محمدی، مردم را به شرکت در مانورهای آموزشی انتخابات الکترونیکی دعوت نمود و اظهار داشت: برگزاری انتخابات الکترونیکی فرصتی برای استان است و فرایند ساده ای دارد که توسط عمده افراد جامعه که با وسایل الکترونیکی آشنایی دارند به سرعت انجام می شود.
وی، افزود: با اینحال با پیش بینی و اجرای مانورهای آموزشی برای برخی افراد کم سواد و بی سواد مشکل انجام آن برطرف می شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی تأکید کرد: بهتر است در روز رأی گیری افراد کم سواد یا بی سواد توسط همراهی که به کار با وسایل الکترونیکی آشناست یا در زمینه انتخابات الکترونیکی آموزش دیده است، در محل شعبه اخذ رأی حضور یابد.
محمدی، انتخابات را مظهر عالی مشارکت مردم در انتخابات دانست و گفت: انتخابات زمینه چرخش نخبگان سیاسی و توزیع و انتقال قدرت را فراهم می نماید و مردم استان همانند گذشته با مشارکت حداکثری خود، به نحو مناسبی از این فرصت استفاده می نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت