پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اردیبهشت 1396 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 18156

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

هر رای پیام دندان شکنی به رجزخوانی ها و تهدیدات دشمنان خواهد بود

خادمی گفت: مردم شجاع و انقلابی استان کهگیلویه وبویراحمد همواره در همه صحنه ها و عرصه ها نشان داده اند که هرگاه پای مصالح، عزت و سربلندی ملت و کشورشان در میان باشد فارغ از مشکلات و محرومیت های تاریخی حاکم، مقتدرانه آماده دفاع و پشتیبانی از انقلاب و این نظام الهی هستند .

پایگاه خبری صدای جنوب: 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: هر رای علاوه بر مشروعیت و مقبولیت مجدد نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی، پیام دندان شکنی به رجزخوانی ها و خط بطلانی بر تهدیدات دشمنان خواهد بود.

به گزارش صدای جنوب،سید موسی خادمی  افزود: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی پشتوانه برای عزت، اقتدار و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی و تداوم بیش از پیش پایه های نظام در زمینه های مختلف است .

وی بیان کرد: حضور در پای صندوق های رای آنچنان اثرگذار و نقش آفرین در سیر تحولات سیاسی و اجتماعی کشورمان است که می توان از انتخابات به مثابه رفراندومی دیگر در تایید امت نسبت به آرمان های والای انقلاب قلمداد کرد .

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: مردم با صلابت، قدرشناس، غیور و همیشه درصحنه استان جمعه، ۲۹ اردیبهشت همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی و با فهم و بینش عمیق سیاسی خود برگ زرین دیگری از افتخارات خود در این عرصه حساس سیاسی را رقم خواهند زد .

خادمی تصریح کرد: مردم شجاع و انقلابی استان کهگیلویه وبویراحمد همواره در همه صحنه ها و عرصه ها نشان داده اند که هرگاه پای مصالح، عزت و سربلندی ملت و کشورشان در میان باشد فارغ از مشکلات و محرومیت های تاریخی حاکم، مقتدرانه آماده دفاع و پشتیبانی از انقلاب و این نظام الهی هستند .

وی از مردم انقلابی، ولایتمدار و آگاه کهگیلویه وبویراحمد خواست همگام با ملت بزرگ ایران با حضور دشمن هراس خود در این صحنه سرنوشت ساز، بار دیگر جلوه ای از حماسه شور، شعور و میهن پرستی، اتحاد و همبستگی و آرمان خواهی ایران اسلامی را به رخ همه بدخواهان و دشمنان این نظام و انقلاب بکشانند.ایسنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت