پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 اردیبهشت 1396 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 18280

اولین واکنش تاجگردون به پیروزی روحانی؛

دولت دوازدهم پرتلاش تر از دولت یازدهم در خدمت مردم کهگیلویه وبویراحمد خواهد بود

تاجگردون گفت:مردم ایران اسلامی نشان دادند که «میزان رای ملت است »و با حضور گسترده در این انتخابات ها بار دیگر برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب ورق زدند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی از مشارکت ۷۲ درصدی مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و انتخابات پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبرداد.

به گزارش صدای جنوب به نقل ار خبردنا غلامرضا تاج گردون  گفت: مشارکت مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان ۷۲ درصد بوده که متاسفانه بدلیل شرایط خاص برگزاری این انتخابات، مشارکت نسبت به ادوار گذشته پایین بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد با تمهیداتی که در سال‌های جاری اندیشیده می‌شود میزان مشارکت در انتخابات آینده بالا برود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ایران اسلامی نشان دادند که «میزان رای ملت است »و با حضور گسترده در این انتخابات ها بار دیگر برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب ورق زدند.

تاج گردون با تقدیر از تمامی احزاب و جریان های سیاسی که در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه مشارکت فعالانه ای داشتند، خاطرنشان کرد: با رای ۲۴ میلیونی به دولت تدبیر و امید وظیفه دولتمردان در امر خدمات رسانی دوچندان تر شده است.

وی گفت: دولتمردان باید قدردان حضور و مشارکت گسترده مردم در این انتخابات باشند و تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه ها و نیازهای کنونی مردم بکار بگمارند.

تاج گردون، پیروزی « روحانی » در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری را به مردم ایران اسلامی بویژه مردم کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تاکید کرد که دولت دوازدهم پرتلاش تر از دولت یازدهم در خدمت مردم این استان خواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت