پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 اردیبهشت 1396 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 18287

پیام تقدیر فرماندار کهگیلویه از حضور حماسی مردم در پای صندوقهای رأی

بار دیگر مردم شریف شهرستان کهگیلویه به ندای رهبری لبیک گفتند و حماسه ای پرشور آفریدند و با حضور پرشکوه و آگاهانه خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، حماسه ‌ای شگرف آفریدند و عظمتی نو برپا کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه از حضور حماسی مردم این شهرستان  در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و حضور در پای صندوقهای رأی تقدیر نمود .

به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه متن پیام علی پوزش به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر مردم شریف شهرستان کهگیلویه به ندای رهبری لبیک گفتند و حماسه ای پرشور آفریدند و با حضور پرشکوه و آگاهانه خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، حماسه ‌ای شگرف آفریدند و عظمتی نو برپا کردند.۲۹ اردیبهشت، نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران، همدلی و نشاط و مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و جلوه زیبای دیگری از مردم ‌سالاری دینی را در مقابل چشم مردم جهان به نمایش گذاشت، مجامع بین المللی با چشمانی شگفت زده، نظاره کردند که درخت سبز انقلاب با حضور و حمایت امواج خروشان این مردم، همیشه پابرجاست. اکنون رقابت های پرشور انتخاباتی که لازمه افزایش مشارکت است پایان یافته و زمان همدلی، برادری و وحدت فرا رسیده است، چه زیباست که هیجان و التهاب روزهای رقابت جای خود را به رفاقت و هم افزایی برای عمران، آبادانی و توسعه شهرستان داده و با تلاش و آمادگی کامل به سمت سال ۱۴۰۰ یعنی ورود به قرن جدید حرکت کنیم. ضمن حمد و سپاس خداوند یکتا به خاطر این نعمت والا، و عرض تبریک و تهنیت به خدمت رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور منتخب و دولت تدبیر و امید وظیفه خود می دانم،به شکرانه این نعمت عظیم، صمیمانه از مساعی و تلاش تمام دست اندرکاران این حماسه عظیم به ویژه همشهریان عزیز , همکاران ستادی، اعضای شورای تامین ،ائمه جمعه و جماعات ، نیروهای نظامی و انتظامی ، اعضای هیات ‌های نظارت، اجرایی، بازرسی، شورای اداری ،خبرگزاری ها، مطبوعات و هواداران نامزدها که سبب افزایش شور انتخابات و ترغیب شهروندان به حضور بیشتر در پای صندوق های رأی شده اند تشکر کنم. انشاء الله همه ما بتوانیم در عرصه خدمت به این مردم عزیز و تعالی و پیشرفت ایران اسلامی مصمم تر از قبل گام برداریم.

*برپایه گزارش خبرنگارصدای جنوب میزان مشارکت بالای مردم کهگیلویه درانتخابات ورای بالای ۵۴درصدی مردم به حسن روحانی منتخب ملت وانتخاب این شهرستان بعنوان دومین شهرستان  پس ازگچساران نشان می دهد عملکرد علی پوزش در  اینباره مثمرثمر بوده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت