پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اردیبهشت 1395 ساعت 10:02:: شناسه خبر: 1840

خیال استاندار ومردم راحت شد؛

تاجگردون: تغییر استاندار کذب است

در برخی از سایت های محلی استان در رابطه با تغییر استاندار خبرهایی منتشر گردیده که واکنش نماینده مردم گچساران و باشت را در پی داشت.

به گزارش صدای جنوب، در برخی از سایت های محلی در رابطه با تغییر استاندار خبرهایی منتشر گردیده که واکنش دکترتاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت رادرپی داشت.

غلامرضا تاجگردون ساعتی پیش در گفت و شنود اختصاصی با کبنا و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شایعات اخیر واقعیت دارد و به زودی شاهد تغییر استاندار خواهیم بود؟ اظهار داشت: چنین چیزی صحت نداشته و اتفاقاً چندی پیش با وزیر محترم کشور دیدار داشتم و از ایشان پرسیدم که آیا تغییر و تحولی در استانها و بخصوص استان ما وجود دارد یا خیر؟ که آقای رحمانی فضلی گفتند تغییری تا پایان انتخابات ریاست جمهوری نخواهیم داشت و از آقای دکتر خادمی و عملکردشان راضی هستیم و اگر بنا بر تغییر ایشان پس از انتخابات باشد، نظرمان بر ارتقا ایشان خواهد بود.

تاجگردون در ادامه گفت: فکر میکنم مطالبی که وزیر محترم به بنده گفتند، به آقای خادمی نیز منتقل کرده باشند و در کل، تغییر استاندار و شایعات حول این موضوع کذب می باشد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار کبنا که نظر منتخبین استان(دور دهم) در این خصوص چیست؟ بیان داشت: تاکنون صحبتی در رابطه با این موضوع بین منتخبین مردم در دور دهم مجلس انجام نشده است.

درهمین راستا سردارعدل هاشمی پورمنتخب مردم کهگیلویه بزرگ هم چندی پیش باسفربه روستای سادات امام زاده علی(ع)ازاستانداراستان حمایت کرده و گفته بود که باتمام توان ازموسی خادمی حمایت میکنم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت