پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 خرداد 1396 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 18532

تجمعات اعتراض آمیز مقابل استانداری زنگ خطری برای دولتمردان کهگیلویه وبویراحمد/ناظرین کشاورزی و مال باختگان موسسه آرمان را دریابید

ساختمان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به سبب تجمع های پی در پی روزهای شلوغی راسپری می کند.

پایگاه خبریصدای جنوب:

ساختمان استانداری کهگیلویه و بویراحمد روزهای شلوغی راسپری می کند.

به گزارش صدای جنوب،پس از تجمع روز گذشته ناظران کشاورزی که نسبت به وضعیت استخدامی  و اغازبکارخوددرجهادکشاورزی پس از چند ماه بلاتکلیفی معترض هستند وبا پادرمیانی فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار وقول مساعد در پیگیری، ان تجمع فعلا خاتمه یافت  امروز نیز عده ای  از سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری آرمان  با تجمع در مقابل استانداری نسبت به اتفاقات اخیر در این موسسه تجمع نمودند.

در این تجمع که قریب به پنجاه نفرحضورداشتند چند نفر از انها به خبرنگار صدای جنوب گفتند: وقتی میخواستیم در این موسسه سپرده‌گذاری کنیم گفتند که موسسه دارای مجوز از بانک مرکزی است اما بعد از گذشت چند سال از فعالیت به ما می‌گویند که موسسه مجوز نداشته و بعد از اینکه سرمایه خود را در این موسسه قرار دادیم کسی حاضر به پاسخگویی ما نیست.

سپرده‌گذاران این موسسه ادامه دادند: وقتی می‌خواستیم حساب‌های خود را از موسسه خارج کنیم اجازه ندادند و گفتند سود موسسه ۲۵ درصد است اما حالا با وجود آمدن این مشکللات می‌گویند خودتان طمع کردید و پولتان را در موسسه قرار دادید.

در ادامه مجید محنایی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جمع تجمع کنندگان افزود: مشکلات پیش آمده موسسه آرمان تنها مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد نیست و در سایر استان‌ها شاهد این موضوعات و مشکلات هستیم.

وی ادامه داد: سپرده‌گذاران موسسه آرمان مشکلات خود را به صورت مکتوب ارائه دهند که ما این موضوع را به مسؤولان بانک مرکزی و وزارت کشور گزارش می‌دهیم.

محنایی اضافه کرد: امروز موضوع را به وزارت کشور گزارش می‌دهیم و در این خصوص کمیته‌ بحران تشکیل می‌دهیم و این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

سهمگین مدیرکل اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال‌های گذشته چنین مشکلات و مواردی وجود داشته اما با درایت نظام رفع شده که ما این موضوع را مراجع ذی‌صلاح ارجاع می‌دهیم.

*بی شک این تجمعات که نشان ازدغدغه بخش عظیمی از جامعه می باشد اگر ادامه دار باشد زنگ خطری برای مدیران متولی واستانداری کهگیلویه وبویراحمد است.

زیرا چنانچه مشکل این افراد برطرف نشود انهامجبورند درتهران صدای خود رابه گوش دیگرمدیران کشوری برسانند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت