پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 خرداد 1396 ساعت 20:03:: شناسه خبر: 18539

نقدی بر حواشی یک انتصاب؛

«ابراهیم نعیمی» مدیری شایسته و آزموده است

پیشینه اصولگرایی واصلاح طلبی در استانی که بیش از۹۰ درصد مدیرانش روز اصولگرا و شب اصلاح طلبند ملاک خوبی نیست و یقینا همین نگاه ها باعث هدررفتن سرمایه های انسانی استان شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

خبر انتصاب ابراهیم نعیمی بعنوان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد برای عده ای غیرقابل باور و پذیرفتنی نبود و مخالفت ها بیشتر هدفدار و قابل پیش بینی بود.

انهایی که با این انتصاب محالفند دلایل زیادی ارایه نموده اند.
نخستین وشایدمهمترین دلیل تهدید ایلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی توسط نماینده کهگیلویه بزرگ است .
دلیل دیگر مخالفان این انتصاب پیشینه اصولگرایی سیدابراهیم نعیمی است.
این  افراد هم طایفه ای بودن نعیمی بااستانداروجایگزینی با رشیدغفاری یکی دیگر از مدیران هم طایفه باسیدموسی خادمی را از دیگر موارد مخالفت خود بیان می کنند.
نگارنده ضمن احترام به نظر همه عزیزان به چندنکته اشاره می کند.
ابراهیم نعیمی بامدرک دکتری بیش از بیست سال سابقه خدمت در سطوح مختلف دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد دارد و اگر نوبتی هم باشد باتوجه به سابقه درخشان وشایسته سالاری نوبت ایشان است که به یکی ازمعاونت های دانشگاه ارتقا یابد.

پیشینه اصولگرایی واصلاح طلبی در استانی که بیش از۹۰ درصد مدیرانش روز اصولگرا و شب اصلاح طلبند ملاک خوبی نیست و یقینا همین نگاه ها باعث هدررفتن سرمایه های انسانی استان و توسعه نیافتگی ان شده است.
برای کسانی که ابراهیم نعیمی رانمی شناسد خوب است اشاره کنم وی شایسته ،کارازموده،اشنا به مسایل ،متدین ودارای ارتباط خوبی با سران هردو جریان سیاسی است اما بشدت با سیاسی کاری ونگاه سیاسی به مدیریت درخدمت رسانی به مردم مخالف است وشاید دربرهه های گذشته همین صداقت وویژگی تاحدودی اورااز مسیولیت های کلان دورنموده است.
نگارنده قصد دفاع از سید ابراهیمی راندارد چون خود قطعا اگر نیاز باشد گفتنی هارامی گوید اما دردفاع از واقعیت وحقیقت اگر انسان ساکت بماند روا نیست.
هجمه مخالفان انتصاب نعیمی استاندار پرتلاش استان را بدون بهره نگذاشته و انها نگاه طایفه ای را پیش کشیده اند درحالی که باید گفت مگرفرزندان سرفاریاب (زادگاه استاندار) حق گرفتن مسیولیت راندارند؟مگر شعار اصلی اصلاح طلبان شایسته سالاری نیست ؟مگر نه اینست که انها به شدت حداقل درگفتار مخالف برچسب زنی نگاه طایفه ای در مدیریت ها هستند؟
پس چه شده  که همواره استاندارکهگیلویه وبویراحمد را مورد حمله قرارمیدهند درحالی که دراین سال ها کمترین مسیولیت ها به هم طایفه ای های استاندار که اتفاقا ازبهترین مدیران بوده اند ‌واگذارشده است وانها با همین حمله های ناجوانمردانه کنار گذاشته شده اند.

همسو نبودن نعیمی با دولت تدبیروامید بهانه دیگر حمله کنندگان به این انتصاب است و نگارنده ضمن اینکه به موضوع همسو بودن مدیران بادولت اعتقاددارم اما این سوال راهم دارم اگر این اصل عمومیت دارد چرا ۶۰درصد مدیران دربخش های مختلف پس ازگذشت چهارسال حامی دولت نیستند و ایا این اصل فقط درباره ابراهیم نعیمی صادق است؟
مگر نه اینست که همین مدیران با حمایت وچانه زنی همین افراد باصطلاح اصلاح طلب دو آتیشه با فراغ بال صندلی ریاست را تاکنون واگذار نکرده اند ویا به این مناصب رسیده اند.
آیا برخی از مدعیان اصلاحات خود نمی دانند در دورقبلی انتخابات مجلس با کدام کاندید و از کدام جریان حمایت کرده اند؟
آیا اکنون از خواب بیدارشده اند؟

دخالت نماینده در بحث انتصابات قصه تلخی است که بیشتر در استان ما رخ می دهد و هرچند پذیرفتنی نیست اما شواهد حکایت از ان دارد که اورنگ ایلامی پس از مشورت های بسیار وباتوجه به ضرورت در پیشبرد برنامه های بهداشتی به ابراهیم نعیمی اعتمادنموده است.

حواشی این انتصاب خیلی زود به پایان می رسد اما بهتراست که قلم بدستان و افراد نخبه در جناح های مختلف که دراین چندروز هماهنگ شده اند بر این رسوم غلط باندبازی وسیاسی کاری ونگاه طایفه ای درمدیریت ها پایان دهند وتنها افراد شایسته رافارغ از هر جریان وپیشینه ای برای خدمت به مردم معرفی و یاری کنند.

واکاوی دیگری از انتصابات درکهگیلویه و بویراحمد در نوشته های اینده اشاره می شود.

باتشکر

محمد دبیر

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت