پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1396 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 18557

به ریاست فرماندار/

جلسه شورای ترافیک شهرستان کهگیلویه تشکیل شد

نشست شورای ترافیک کهگیلویه در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ظهر امروز نشست شورای ترافیک کهگیلویه در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد.
به گزارش صدای جنوب ، علی پوزش در این نشست گفت: تمامی مصوبات شورای ترافیک در جهت آرامش اجتماعی شهروندان است وباید اعضای این شورا با ارائه راه‌حل برون رفت از مشکلات ترافیکی تلاش خود را دوچندان کنند.

فرماندار کهگیلویه افزود: مصوبات خوبی در راستای نظم‌بخشی به ترافیک شهر تاکنون صورت گرفته است و ان دسته از مصوبات که اجرابی شده اند تاثیر بسیار خوبی داشته اند.

وی تعامل درون‌بخشی ادارات متولی را حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: هر دستگاهی موظف به پاسخگویی مکاتبه‌ای منفی و مثبت در اجرای مصوبات است.

پوزش با بیان اینکه اگر مصوبه‌ای اجرایی نمی‌شود باید دلایل و عوامل عدم اجرا ارائه گردد، خاطرنشان کرد:شهرداری،تاکسیرانی و پلیس راهور و سایر دستگاه ها در جهت افزایش همکاری و کاهش مشکلات ترافیکی مردم گام بردارند.
رییس پلیس راهور کهگیلویه نیزدر این نشست تعامل با صنوف مختلف را اولویت اول بیان کرد و گفت با واحدتاکسیرانی و شهرداری دهدشت در جهت کاهش بارترافیکی همکاری خوبی داریم.

علی اقبالی تمرکز تاکسی ها را در ایستگاه ها مشکل همیشگی دانست و گفت هرچند در برخی جایگاه ها ساماندهی شده اند اما در ایستگاه میدان مرکزی به سمت گلزار همچنان تمرکز تاکسی ها مشکلاتی را برای مردم بوجود می اورد.
وی افزود تخلف از سوی تاکسی ها قابل گذشت نیست و تاکنون چندین تاکسی جریمه و یاتوقیف شده اند.
اقبالی خاطرنشان کرد ظرفیت پارکینگ های توقیفی در دهدشت تکمیل است اما باهمه وجود پلیس راهور با هرخودروی شخصی یاعمومی درصورت بروز تخلف برخورد می نماید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت