پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 خرداد 1396 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 18646

پیام تسلیت استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرا رسیدن سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرا رسیدن سالگرد ارتحال جانسوز و جانگداز بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد را به مردم غیور، سلحشور و انقلابی استان تعزیت گفت.
در پیام تسلیت سید موسی خادمی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خردادماه سالروز ارتحال بنیانگذار کبیرانقلاب شکوهمند اسلامی و قیام مردمی پانزده خرداد بر علیه ظلم و جور رژیم منحوث پهلوی و مقابله با بی عدالتی ها و جاه طلبی های گروهی وابسته و خود فروخته بود.
پانزدهم خرداد سال چهل و دو در حقیقت نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بیداری و آگاهی ملتی محسوب می شود که قرنها زیر یوغ مستبدان و جلادان تاریخ خمیدند و از ظلم و جور آنان به تنگ آمده اند.
حضرت امام‌ خمینی‌ (ره) به عنوان مبارزی نستوه و فقیهی بزرگ پرچمدار انقلابی شد که امروزه نقطه امید همه آزادیخواهان و مظلومان تاریخ و الگویی برای بهار انقلابهای منطقه شده است.
امروزه استراتژی و خطوط اصلی‌ انقلاب‌، همانی‌ است‌ که‌ معمار کبیر و با تدبیر کشور ترسیم‌ نموده‌ است‌ و دشمنان‌ کوردل‌ و تا بن دندان مسلح پس از سالها فقدان آن رهبر فقید گمان‌ می کنند ، که کشتی انقلاب در دنیای متلاطم حوادث به گل نشسته است. یقینا نظام مردم سالار دینی ملت ایران با راهنمایی های داهیانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و درایت، برنامه ریزی و نگاه توسعه محور دولت تدبیر و امید قله های پیشرفت و اقتدار را با سرعت هرچه تمام تر طی خواهند کرد.
حضرت امام خمینی ( ره) حقیقت ناب و خورشیدی تابانی است که تجلی وجود نورانی این رهبر فرزانه همچون حیاتی جاودان و ماندگار تا همیشه تاریخ در رگهای این انقلاب بزرگ جاری و ساری بوده و اندیشه خالص و دینی آن رهبر دینی همچون سایه بانی حافظ این نظام اسلامی خواهد بود.
امروزه ملتهای آزاده مسلمان و غیرمسلمان در جای جای این کره خاکی نسخه شفا بخش انقلاب شکوهمند اسلامی و تجربه ارزشمند ملت شجاع ایران را به عنوان الگویی تمام عیار برای رهایی از یوغ استبدادها و استعمارهای نوین می دانند، و این افتخاری است که تا همیشه تاریخ همچون مدالی با ارزش بر سینه ملت آزادی خواه ایران آویزان است.
امروز به‌ برکت‌ قیامهای خونین و مقدس این ملت از جمله قیام پانزدهم خرداد ، با درایت و دور اندیشی امام راحل (ره) و همراهی و هم صدایی مردم فهیم، پروژه معنوی غلبه‌ی‌ خون‌ بر شمشیر به منصه ظهور گذاشته شد و این طرح چراغ راه جمع کثیری از مبارزان، آزادیخواهان و انقلابیون منطقه ای و بین المللی شد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت این ایام و سالگرد ارتحال ملکوتی پیر و مراد دلهای ملت بزرگ ایران، خداوند بزرگ و بلند مرتبه را شاکر هستم که هر چند در غم از دست دادن امامی رئوف به سوگ نشستیم اما رهبری فرزانه و دانش اموخته مکتب امام خمینی (ره) سکان هدایت و رهبری این امت واحده را بر عهده داشته و با درایت و اندیشمندی انقلاب را از هر تلاطمی مصون داشته است.
در پایان رحمت و مغفرت حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه رو از حضرت احدیت خواهانم و تداوم راه و اندیشه ایشان را مسالت می نمایم.

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت