پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 خرداد 1396 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 18679

سخنران مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت امام(ره)دریاسوج

روی آوردن به تجمل‌گرایی و رفاه،سیره امام خمینی(ره) نیست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و افتخار است و این مهم حاصل انقلابی است که امام راحل به راه انداخت .

پایگاه خبری صدای جنوب:

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در مصلای یاسوج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، افزود: عزت، استقلال و عظمت ملت ایران مرهون نهضت امام خمینی(ره) است. این که امروز عزت ملت ایران را در دنیا می‌بینیم، حاصل هنر امام راحل است .

به گزارش صدای جنوب، سید حسین نقوی حسینی بیان کرد: کشورهای مختلف دنیا چنان به عزت ملت ایران اسلامی اذعان و اعتراف می‌کنند که ما به خود می بالیم و در مقابل عظمت ملت ایران سر تعظیم فرود می آورند. هنگامی که بازرسان آژانس بین‌المللی برای بازدید از سایت فردو به کشور سفر کرده بودند، پنج بار از ما پرسیدند این کار خود ایرانیان است .

وی با بیان این که امروز ایران اسلامی در اوج عزت و افتخار است و این مهم حاصل انقلابی است که امام راحل به راه انداخت، خاطرنشان کرد: این که می گویند چه کسی پسر چه کسی است و یا کسی یار چه کسی است ملاک نیست بلکه ملاک حال فعلی افراد است و یادگار فلانی به مسلک، روش و زندگی اوست .

نقوی حسینی با اشاره به علت‌های پیروزی حضرت امام خمینی(ره) تصریح کرد: امام راحل از همه چیز برید و متصل به خداوند بود و تکیه بر مردم، استکبارستیزی، ساده‌زیستی و پرهیز از تجمل‌گرایی داشت. حضرت امام خمینی(ره) همه اقشار مختلف مردم را به صحنه آورد تا انقلاب اسلامی پیروز شد .

وی ادامه داد: کشورهای اروپایی مدعی مبارزه با تروریسم هستند اما هم اکنون تروریست ها در این کشور ها حضور دارند و از سوی همین کشورها حمایت می شوند. منافقین فتنه ترور را در کشور راه انداخته بودند و ۱۷ هزار نفر را در کشور ما ترور کردند که ملت در برابر آنها ایستادند .

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: کشورهای اروپایی فتنه جنگ تحمیلی را راه انداختند و با تمام توان از صدام حمایت کردند اما مردم ایران ایستادند و این انقلاب پیروز شد و بعد با فتنه های تحریم اقتصادی، انزوای سیاسی، فتنه ۸۸ و فتنه دیپلماسی و فتنه برجام ادامه دادند. این ملت محکم و استوار در مقابل این فتنه ها همچون سد مستحکم ایستاده است .

نقوی حسینی تاکید کرد: همه کسانی که در کشور مسئولیت دارند و آحاد مردم باید مراقب انقلابمان باشیم. امام خمینی برای این که از دنیا بُرید، از هیچ کسی نمی ترسید و سیلی به آمریکایی ها زد که هنوز گیج آن سیلی هستند. بیش از ۱۰۰ مرتبه در صحیفه نور به ما توصیه کردند ساده زیستی و پرهیز از تجمل را فراموش نکنیم .

وی اضافه کرد: تجمل‌گرایی و رفاه‌زدگی آفت انقلاب و روحیه انقلابی است. اگر این طور باشد مردم ما را رها و به ما پشت می کنند. هر کس در مسیر تجمل‌گرایی گام بردارد، خائن به انقلاب اسلامی است و برخلاف آرمانهای انقلاب حرکت می کند .

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: یادگار امام بودن که به نام و گوشت و پوست نیست بلکه باید مسلک و سیره امام راحل را دنبال کنید .

نقوی حسینی گفت: روی آوردن به تجمل‌گرایی و رفاه سیره امام راحل نیست و امام خمینی (ره) فرمودند، اگر مسئولان حقشان است باید از حقشان بگذرند .

وی ادامه داد: دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی نسبت به ۳۸ سال قبل نه تنها کمتر نشده بلکه ۱۰ برابر شده و تاکتیک‌های آنها تغییر کرده است و تاکتیک جنگ تحمیلی را به تاکتیک دیگر تبدیل کرده است .

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: خصم، چنگ و دندان آنها مشخص است که باید چشم خود را باز کنیم. اگر کسی فکر کند که دشمنی آمریکا بر علیه ایران اسلامی نسبت به ۳۸ سال قبل کمتر شده یا غافل و یا خائن است .

نقوی حسینی تصریح کرد: هدف از تشکیل گروه‌های تروریستی ایران بوده است که می‌خواهند کشور ما را ناامن کنند. الحمد الله به جهت قدرت ملی کشور، اشراف دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور و توسعه حوزه دفاعی و موشکی کشور تاکنون، نتوانسته اند در این کشور حتی یک ترقه بترکانند؛ در حالی که در تمام کشورهای اروپایی عملیات تروریستی انجام می دهند .

وی تاکید کرد: دولت، قوه قضائیه و مجلس چشمشان را باز کنند، دشمن و استکبار با تمام قوا بر علیه ملت ایران اسلامی توطئه می کنند. رمز پیروزی امام راحل مبارزه با استکبار بود .

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ تصریح کرد: بر خی مسئولان اروپایی اعلام کردند بنازم رهبر انقلاب اسلامی را که کار کرد تا رسانه های بیگانه تبلیغ کردند که مردم پای صندوق های رای بیایند بطوریکه ۷۲ درصد ملت پای صندوق رای آمدند .

نقوی حسینی اضافه کرد: پس از ۲۸ سال از رحلت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی با قدرت، صلابت و همه توان به راهش ادامه می‌دهد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت