پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 خرداد 1396 ساعت 23:03:: شناسه خبر: 18683

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

بیمار تب کریمه کنگو در استان نداریم/ به شایعات اهمیت ندهید

اقدامات لازم برای پیشگیری از بیماری «تب کریمه کنگو» در حوزه درمانی صورت گرفته و از مردم می خواهیم به شایعات هیچ توجهی نکنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که هیچگونه بیماری با ویروس تب کریمه کنگو در این استان وجود ندارد.
به گزارش صدای جنوب،غلامعباس سبز   گفت: تاکنون گزارشی دال بر وجود بیماری با ویروس «تب کریمه کنگو » در کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده و امیدواریم هیچ وقت شاهد چنین گزارشی هم نباشیم.

وی با تشریح آخرین روند اقدامات پزشکی و آماده باش تمامی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، اظهارداشت: اقدامات لازم برای پیشگیری از این بیماری در حوزه درمانی صورت گرفته و از مردم می خواهیم به شایعات هیچ توجهی نکنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به موضوع تنها مورد مشکوک به ویروس « تب کریمه کنگو » هم اشاره و خاطرنشان کرد: نتیجه آزمایشات این بیمار تاکنون به استان ارسال نشده است.

سبز افزود: آزمایشات این بیمار که متاسفانه در بیمارستان شیراز فوت کرد به تهران ارسال و هنوز پاسخ نهایی به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ارسال نشده است.

وی تاکید کرد که مردم کهگیلویه و بویراحمد به هیچ عنوان به شایعات توجهی نکنند و مطمئن باشند تیم های پزشکی تمام تلاش خود را برای پیشگیری و مقابله با ویروس « تب کریمه کنگو »بکار گرفته و می گیرند.خبردنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت