پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 خرداد 1396 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 18845

سریال خرابی تنها دستگاه رادیولوژی شهرستان چرام

احتشامی:اعتبارات لازم برای خرید دستگاه پیشرفته وجود ندارد

احتشامی با اشاره به هزینه‌های بالای ارسال و تعمیر تنها دستگاه رادیولوژی چرام، اظهارداشت: دستگاه را برای تعمیر به تهران ارسال و متاسفانه هنوز تعمیرات لازم انجام نگرفته است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام گفت: تنها دستگاه رادیولوژی شهرستان چرام حدود یک‌ماهه از کار افتاده و متاسفانه بیماران نیازمند به رادیولوژی اکنون با مشکلاتی در این ارتباط مواجه هستند.

به گزارش صدای جنوب ،مسعود احتشامی اظهارداشت: مکاتبات لازم با دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج برای جایگزین کردن یا تعمیر این دستگاه انجام کرفته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام  افزود: یک‌بار تعمیرکاران دستگاه رادیولوژی به این شهرستان آمدند اما متاسفانه دوباره با مشکل مواجه شد و آنان از ما خواستند دستگاه را به تهران ارسال کنیم.

احتشامی با اشاره به هزینه‌های بالای ارسال و تعمیر تنها دستگاه رادیولوژی چرام، اظهارداشت: دستگاه را برای تعمیر به تهران ارسال و متاسفانه هنوز تعمیرات لازم انجام نگرفته است.

وی گفت: دستگاه رادیولوژی کنونی در شهرستان چرام نسبت به دستگاه‌های کنونی پیشرفته نیست و می‌توان گفت بعد از ساخت این دستگاه، دو نوع دستگاه دیگر پیشرفته رادیولوژی اکنون در بیمارستان‌های کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، قیمت دستگاه رادیولوژی جدید پیشرفته را حدود ۶۰۰ میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم برای خرید چنین دستگاهی هم وجود ندارد.

احتشامی اظهار امیدواری کرد که دستگاه رادیولوژی زودتر تعمیر و در اختیار بیمارستان چرام قرار گیرد.

وی تعداد مراجعه‌کنندگان روزانه برای استفاده از رادیولوژی چرام را بین ۲ تا چهار نفر ذکر و یادآورشد: بیماران نیازمند به این دستگاه اکنون به دهدشت و یا شهرهای دیگر مراجعه می کنند.

ایلنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت