پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 خرداد 1396 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 18880

بازار داغ شایعات؛

از گزینه های شهرداری دهدشت ویاسوج تا انتخاب استانداران بوشهر و کهگیلویه وبویراحمد

از ولی الله شجاع پوریان باتوجه به جایگاهی که درپایتخت ودرمیان بزرگان دولت واصلاحاتی هادارد بعنوان گزینه دیگر استانداری کهگیلویه وبوی احمد نام برده میشود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دوره اول ریاست جمهوری حسن روحانی تاچندروز دیگر به پایان میرسد و بر همین اساس طی روزهای اخیر بازار گمانه‌زنی‌ها و البته شایعات در استان کهگیلویه وبویراحمد به سبب چینش مدیران  گرم بوده و در محافل مختلف خبرهایی مبنی بر تغییر و تحولات شنیده می‌شود که شاید برخی افراد نیز به فراخور ذائقه خود چنین مطالبی را در جامعه منتشر می‌کنند.

اما طی چند روز اخیر در خصوص برخی از مناصب در استان صحبت‌های در گوشی زیادی شنیده شده است از جمله این که سید موسی خادمی که در گذشته سابقه خدمت در استان بوشهر را داشته در این دوره و بعد از یک حضور چهار ساله در کهگیلویه و بویراحمد به استان بوشهر رفته و مدیریت ارشد استان ثروتمندبوشهر بر عهده می‌گیرد.

همچنین شنیده شده که اسماعیل دوستی آخرین استاندار دولت اصلاحات که در دوره گذشته عضو شورای اسلامی شهر تهران بوده یکی از گزینه‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.

از ولی الله شجاع پوریان باتوجه به جایگاهی که درپایتخت ودرمیان بزرگان دولت واصلاحاتی هادارد بعنوان گزینه دیگر استانداری کهگیلویه وبوی احمد نام برده میشود.

فرماندار کنونی کهگیلویه از گزینه های مطرح برای تصدی مسیولیت رییس سازمان برنامه وبودجه استان  است. تغییری که ازطرفی بایدرضایت تاجگردون  وازطرفی موافقت بزرگان اصلاحات وحمایت انها در ترک مسیولیت فرمانداری کهگیلویه را به همراه داشته باشد.

همچنین شنیده‌ها پس از تغییر ترکیب شورای اسلامی شهر یاسوج حاکی از این است که کورش امیدی‌پور یکی از گزینه‌های جدی شهرداری یاسوج خواهد بود.

فرمانداری چرام نیز اگر به  یکی از فرمانداران اسبق این شهرستان واگذار نشود شرمت الله حسینی پروربخشدار سابق سرفاریاب و بخشدارکنونی مرکزکهگیلویه ازشانس زیادی برخوردار خواهد بود.

شنیده‌ایم که محمدعلی جاوید شهردار چهار سال گذشته شهر یاسوج نیز از گزینه‌های جدی برای پذیرفتن پست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است و یا این که مدیرکل امور شهری استانداری می‌شود.

ازسویی عین الله اخوان رییس اتاق اصناف کهگیلویه درحال حاضر جهره نام اشناتری برای شهرداری پر حرف وحدیث دهدشت محسوب میشود هرچنددیگر گزینه هایی چون رحمانی،ارانپور, دیداروبرخه مطرح هستند

این‌ها همه شنیده‌هایی است که طی روزهای اخیر به کرات در محافل مختلف شنیده شده و صحبت و سقم آن را باید در روزها و ماه‌های آینده نظاره‌گر بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت