پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 خرداد 1396 ساعت 13:03:: شناسه خبر: 18888

بدرقه باشکوه فتاح پور؛

آیین تودیع ومعارفه فرماندار چرام برگزار شد/تصاویر

باحضور مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد،آیین تودیع ومعارفه فرماندارچرام برگزارشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آیین تودیع ومعارفه فرمانداران سابق وجدید چرام برگزارشد و داریوش پاداش جایگزین ابراهیم فتاح پور شد.

به گزارش صدای جنوب،مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد  اظهار کرد:مسائل سیاسی زمان نمی شناسد و امکان دارد در ساعت های پایانی تصمیمات دیگری گرفته شود.

سید کرامت الله کریمی نسب با اشاره به صحبت های معاون سیاسی امنیتی استان مبنی بر عدم برگزاری تودیع و معارفه فرماندار چرام تصریح کرد:صحبت های اقای فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استان قابل دفاع است و حتما اقای محمدی اطلاعات دقیق داشته که صحبت کرده و نهایتا برای تصمیم گیری سیاسی که در مسیرهای که گرفته شد،نهایتا بحث فرمانداری چرام انتخاب شد.

این مسئول با اشاراه به اینکه مدتی فرماندار چرام در این شهرستان حضور نداشتند، افزود:علت تغییر فرماندار فعلی مسائل شخصی و مشکلاتی که خودشان داشتند و از مدت ها پیش گفته بودند که میخواهند دیگر فرماندار نباشد و ما از وی خواهش کردیم انتخابات را برگزار کند.

ابراهیم فتاح پور فرماندارسابق شهرستان چرام نیز در اخرین جلسه شورای اداری با مدیریت خویش ضمن تسلیت به مناسبت ترور شهدای حادثه حرم امام و مجلس اظهار کرد:تسلیت عرض میکنم خدمت آزادی خواهانی که انسانیت آنها بدون حریم و مرز است.این مسئله برای وسعت، بزرگی و امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران ترقه ای بیش نبود.

وی افزود:این حادثه ما را هوشیارتر کرده و از کارکرد های مثبت آن انسجام بیشتر در بین مردم کشور بود و در این میان اصلاح طلب و اصولگرا و یا رادیکال معنایی ندارد و باید برای سربلندی ایران اسلامی، همدلی و وحدت صورت گرفت.

فتاح پور اضافه کرد:ما با خود عهد بستیم هرجا که رفتیم بر مبنای صداقت و نیکی به مردم خدمت کنیم و مرزی برای این مسئله قائل نشدیم.ما باید با آن تربیتی که کسب کرده ایم بتوانیم خدمت گذار مردم باشیم.

این مسئول در ادامه افزود:انتظار من از همه مدیران این است که به عنوان یک تیم کار کنند و به فرماندار جدید کمک کرده تا در مسئولیتی که قرار است عهده دار شود، بتواند شهرستان چرام را مدیریت کند.مدیران اگر واقعا نگران شهرستان چرام و دلسوز این شهرستان هستند، باید به فرماندار جدید کمک کرده که ادامه راه را بتواند رهبری و مدیریت کند.

وی گفت:مناقشه اتمی از یادمان نمی رود ۱۲سال روی انرژی اتمی که موضوع ساده ای است گره زدند.اسرائیل ،فرانسه،آمریکا،پاکستان و غیره ولی کشورهایی که بیشترین نفع را در این میان برد امارات متحده است که گره به این مسئله میزد چون نفع اقتصادی آنها در این موضوع است.

فرماندار سابق چرام افزود:نهایتا رهبر معظم انقلاب یک تصمیم بخردانه و عاقلانه به عنوان نرمش قهرمانانه گرفتند و دستور مذاکره با کشورهای ابرقدرت ها را دادند.

به گزارش صدای جنوب، پس ازجلسه تودیع ومعارفه درسالن اصلی حاضران در محوطه فرمانداری چرام با هم عکس یادگاری گرفتندوفتاح پوررابه شکل باشکوهی بدرقه نمودند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت