پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 خرداد 1396 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 19042

در خطبه های نمازجمعه لیکک مطرح شد

لزوم شناسایی وبرخورد قاطع با ریشه اصلی طراحی تخلفات انتخابات شهر لیکک

افروغی گفت:در روزهای اخیر صحبت هایی درمورد ابطال انتخابات این شهر می شود ولی باید در سه روز اول بعد از انتخابات این کار انجام می گرفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بخشی از خطبه های امروز نماز جمعه شهر لیکک همچون هفته های گذشته به ماجرای انتخابات شورای اسلامی این شهراختصاص داده شد و بار دیگر انتخابات شورای اسلامی این شهر را افتضاحات خواند.

به گزارش صدای جنوب،حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی از مسئولان قوه قضائیه در سطح استان و شهرستان خواست، ریشه اصلی طراحی تخلفات انتخابات شهر لیکک را شناسایی کنند و با محکومیت آنها، مردم را خشنود کنند.
وی با اشاره به اینکه انتخابات شهر لیکک افتضاحات بود، گفت:در روزهای اخیر صحبت هایی می شود و اگر قرار بود انتخابات این شهر باطل می شد، باید در سه روز اول بعد از انتخابات این کارانجام  می گرفت.
افرغی تصریح کرد: در صورتی که مسئولان بخواهند تصمیمی بگیرند که افکار عمومی جریحه دارد شود و به صلاح مردم بهمئی نباشد، بدون هیچ واهمه ای پشت صحنه همه این اتفاقات را به مردم می گویم.
امام جمعه شهر لیکک در ادامه سخنان خود با گرامیداشت لیالی قدر و تسلیت بمناسبت ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین(ع)، گفت: مردم باید بیش از میزانی که برای مظلومیت امام علی(ع) گریه و سوگواری می کنند، برای خودشان که از معارف و آموزه های این امام استفاده نمی کنند، ضجه و ناله بزنند.
افروغی افزود:اندیشه و تفکر امام علی(ع) مبتنی بر عدالت بود و هر گناهی که در جامعه کنونی ما سر می زند ناشی از بی عدالتی برخی از مسئولان در رده های مختلف است.
وی گفت:تا مسئولی در رده بالا دزدی نکند، زیر دست او هیچ وقت جرات نمی کند دست به دزدی بزند.
امام جمعه شهر لیکک در بخشی دیگر از خطبه های امروز با اشاره به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد:منظور مقام معظم رهبری ولنگاری فرهنگی نبود و عده ای دارند این فرمان را مصادره به سوء می کنند.
افروغی با اشاره به اینکه نباید انقلابی گری را افراطی قلمداد کرد، گفت: از اول اسلام و زمان معاویه تاکنون به افراد انقلابی افراطی می گفتند و در حال حاضر کسانی این اتهام را می زنند که تفکر غربی دارند.
اوای ماغر

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت