پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 تیر 1396 ساعت 06:04:: شناسه خبر: 19493

گزارشی دیگر از صدای جنوب؛

آگهی شهرداری دهدشت و لزوم پاسخ به چند سوال/ابطال اگهی، آزمونی برای مسیولان ارشد شهرستان و استان/بی عدالتی در روز روشن

پایگاه خبری صدای جنوب به عنوان رسانه حامی مردم ضمن افشاگری در همان روزها به مسیولان هشدارداد تا به علت مسایل غیرقانونی وتخلفات اشکار جلوی این اگهی گرفته شود و ان راابطال نمایند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

چندی پیش یک آگهی مزایده توسط شهرداری دهدشت منتشر شد که سر و صدای زیادی کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب به عنوان رسانه حامی مردم ضمن افشاگری در همان روزها به مسیولان هشدارداد تا به علت مسایل غیرقانونی وتخلفات اشکار جلوی  این اگهی گرفته شود و ان راابطال نمایند.

سازمان بازرسی کل استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن اعلام امادگی درزمینه برخورد باتخلفات احتمالی ازمردم خواست تا اسنادی از تخلفات  اگهی اگردارند تحویل دهند و بررصد تمامی جزییات تاکید نمود.

بازرسی استانداری نیز ضمن اعلام بی خبری از چگونگی این اگهی قول داد موضوع رابه صورت ویژه بررسی و دراختیار افکارعمومی کهگیلویه قراردهد.

در ادامه تکمیل گزارش  پایگاه خبری صدای جنوب ازاعضای کنونی شورا نیز نشان داد اقایان جهادگر وموسوی امجد ازاین اگهی اطلاع ندارند.

حسین جهادگربه صدای جنوب گفت به علت مشکل بیماری فرزتدم اطلاع دقیقی از اقدام شهردار دهدشت ندارم.

موسوی امجد با نارضایتی از عملکرد چهارساله شورا بیان داشت:این همه ما دادوبیداد کردیم و تخلفات رارسانه ای نمودیم هیچ مسیولی به داد مانرسید و من هم دیگر دراین مدت به شورا واردنشدم و ازجزییات این اگهی و بحث هایی که الان درفضای مجازی وجود دارد بیخبرم.

حجت خواه و حقانی باقاطعیت اعلام کردند مخالف این اگهی هستند وطبق شنیده ها تلاش هایی درزمینه افشاگری مسایل این اگهی به مسیولان انجام داده اند.

حقانی تاکیدکرد اگرمسیولان میخواهند این اگهی سالم وشفاف باشد بایدبگذارند شورای جدید ان را تعیین تکلیف کند.

پس از گزارش صدای جنوب و ایجاد حرف و حدیث های زیاد باعث شد تا شهرداری مجبور به توقف این مزایده گردد. اما پس از چند روز آگهی بقول خود شهردار اصلاح و مجدد منتشر شد. ولی حرف و حدیثهای جدیدی را بوجود آورد که باعث شک و شبه های زیادی شده است.


اما در اینجا چند سوال و شبه پیش آمده که انتظار میرود شهرداری و شورای محترم جوابگو باشند.

۱- اگر قصد مزایده دارند چگونه است که عده ای از قبل در تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ درخواست دادند و در دفتر اندیکاتور شهرداری دهدشت ثبت گردید و قرار دادی از تاریخ ۱۳۹۶/۱/۱ لغایت ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ فی مابین این اشخاص و شهرداری منعقد گردیده است.

۲-آیا در این چهار ماه این افراد واریزی به حساب شهرداری داشته اند؟

۳-چگونه است که هنوز مکان آماده نبوده شهرداری قرار داد بسته است؟

۴-آیا این افراد سپرده واریزی داشته اند و اگر داشته اند در کدام حساب شهرداری قرار دارد؟

۵-این افراد بر چه اساسی اولویت بندی شده اند؟

۶-طبق قانونه منع مداخله کارکنان دولت در معاملات، اقوام درجه یک پرسنل شهرداری حق شرکت در این مزایده را ندارند ولی مشاهده شده که بستگان درجه ی یک پرسنل شهرداری جزء این مساجرین میباشد.

۷-شورا و شهرداری که در ابتدای شروع به کار قصد داشتند قرار دادهای بازار روز را اصلاح و نزدیک به نرخ اجاره بازار موجود کنند چطور حاضر شده اند این مزایده را با قیمت پایین و بدون کارشناسی و ارزش واقعی انجام دهند ؟

اوج بیعدالتی انجاست که تعداددکه ها ۵۶ عددهستند وتنها ۲۰دکه دراگهی امده است و بقیه یا ازقبل واگذارویا طبق اظهارات برخی ازاعضای شورا هر شهردار و هرعضوشورا۲ دکه سهمیه اختصاص داده شده که باید جلوی این بی عدالتی باقاطعیت گرفته شود.

پایگاه خبری صدای جنوب دریافته است که شهرداری و شورا اعلام کرده اند برخی از دکه ها درپاسخ به نماینده ولی فقیه ،نماینده مجلس واستاندارمحترم وسایرمسیولان به افراد بی بضاعت وفقیر واگذار شده اند درحالی که طبق اسناد موجود که دراختیاراین پایگاه خبری است وهمچنین اطلاع کامل خبرنگارصدای جنوب از این موضوع تعداد زنان بی سرپرست و افراد معلول وایثارگران نیازمند درچندماه گذشته علیرغم پیگیری فراوان وواگذاری بی حدوحساب دکه به افرادخاص دست انها خالی ماند و حتی خانمی که هم خودش وهم دخترش بیماریms دارند وبی سرپرست هستند ونامه ازتمامی مسیولان گفته شده نیزاورده اند وازیکسال پیش نیز ازشهرداردهدشت قول اختصاص دکه ای نیزگرفته بودند بابی مهری تخشا شهردار دهدشت روبروشده اندو تنها وعده بیهوده ای به انها داده شده  بود  وانتظارداریم مسیولان خطاب شده پاسخ این سوء استفاده احتمالی  شهردار را از نام ومسیولیت انها پیگیری نمایند.

با مشخص شدن قراردادهای غیرقانونی بنا بر رعایت اخلاق رسانه اسامی افرادی که به نظر می رسد غیر قانونی قرار داد بسته اند منتشر نمی شود ضمن این که  ما اماده انعکاس نظرات مسئولین شورای شهر و شهرداری را در خصوص موارد یاد شده برای آن ها محفوظ می داردوحتی تلاش خبرنگار صدای جنوب برای گفتگو با شهردار دهدشت بی نتیجه بود.

انتظارافکارعمومی ازمسیولان اینست که قاطع تر درمقابل این تخلفات قرار بگیرند و ضمن ابطال این اگهی فرصت سامان دادن چنین پروژه ای رابه شورای اینده شهردهدشت بدهند که یک‌ماه دیگر اغازبکارخواهند کرد ومردم رانسبت به عملکرد خودشان بدبین ننمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت