پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 تیر 1396 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 19595

رشد ۱۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ بالش زر گفت:کشفیات سالانه ما در سال گذشته ۴ هزار و ۴۶۷ کیلوگرم بود که بیش از دو هزار نفر هم دستگیر کردیم و به تعداد ۳۴۷ خودرو نیز توقیف شد که نسبت به سال قبل از آن در کشفیات ۱۳ درصد رشد داشتیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در نشستی باخبرنگاران اظهارداشت:رسانه‌ها همیشه یاور پلیس استان در راه مبارزه و مقابله و پیشگیری از مواد مخدر بوده‌اند و تاکنون هیچ‌گونه عدم همکاری رسانه‌ها را در این حوزه مشاهده نکرده‌ایم.

سرهنگ سعیدبالش زر گفت:در سال جاری و تاکنون هزار و ۱۱۷ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که در مدت مشابه سال قبل این میزان ۵۸۲ کیلوگرم بوده که بیش از ۹۰ درصد رشد را در زمینه کشفیات داشته‌ایم که از این مقدار هزار و ۱۶ کیلوگرم تریاک بوده است.

بالش زر افزود:تعداد خودروهای توقیف شده در مدت سپری شده از سال جاری در استان ۹۳ خودرو بوده که در سال گذشته این تعداد ۷۹ خودرو بوده که رشد ۱۳ درصدی توقیف خودرو را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد در سال گذشته تعداد ۵۳۵ نفر دستگیر شدند و امسال تعداد دستگیر شدگان ۵۳۰ نفر تاکنون بوده است.
بالش زر خاطرنشان کرد تعداد ۶۰ طرح پاکسازی را تاکنون داشته‌ایم که در این طرح‌ها به مقدار ۴۸ کیلوگرم کشفیات داشته‌ایم.

این مسیول ادامه داد کشفیات سالانه ما در سال گذشته ۴ هزار و ۴۶۷ کیلوگرم بود که بیش از دو هزار نفر هم دستگیر کردیم و به تعداد ۳۴۷ خودرو نیز توقیف شد که نسبت به سال قبل از آن در کشفیات ۱۳ درصد رشد داشتیم.

وی تصریح نمود دراستان مصرف تریاک در رده اول و شیشه در رده آخر قرار دارد.
رییس پلیس مبارزه باموادمخدر استان درپایان گفت:همه مکان‌هایی را که محل تجمع معتادان در شهر یاسوج بوده‌اند را پاکسازی کردیم و محل‌هایی مانند پارک چشمه نباتی و سایر محل‌های تجمع کاملا از وجود معتادان پاکسازی شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت