پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 تیر 1396 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 20054

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

تریبون نماز جمعه باید عاملی وحدت بخش و مظهر همبستگی و تزریق امید به مردم باشد

استاندارگفت: هم اکنون رابطه خوبی میان ائمه جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی وجود دارد و باید این تعامل دوسویه حفظ و تقویت شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در همایش ائمه جمعه استان که با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماینده ولی فقیه در استان،امام جمعه مرکز استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد اظهارداشت: تریبون نماز جمعه باید عاملی وحدت بخش و مظهر همبستگی و تزریق امید به مردم باشد.

به گزارش صدای جنوب،سید موسی خادمی کمک به رشد اخلاقی جامعه و بهبود وضعیت فرهنگی استان را از وظایف ائمه جمعه برشمرد و افزود: ائمه جمعه می توانند با طرح مسائل مهم فرهنگی و برخی آسیب های اجتمایی از جمله طلاق ، اعتیاد و … و ارائه راهکارهای مقابله با آنها ،خانواده ها را از منجلاب این بلاهای خانمانسوز نجات دهند.
استاندارگفت: هم اکنون رابطه خوبی میان ائمه جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی وجود دارد و باید این تعامل دوسویه حفظ و تقویت شود.
خادمی با بیان اینکه اختلافات در همه جا آسیب زا هست افزود: البته این اختلافات در استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود برخی بافتهای فرهنگی و قبیله ای به مراتب خطرناکتر است و کسی نباید به این اختلافات دامن بزند.
سید موسی خادمی خاطرنشان کرد:بایداز بحث ها و اختلافاتی که هیچ سودی به نفع استان و مردم ندارد پرهیز کرد و نشاط ،شادابی و امیدواری را در میان مردم ترویج داد.
استاندار با اشاره به اینکه کشاندن بحث ها به برخی تریبون ها هیچ مشکلی را حل نمی کند گفت: اینگونه اختلافات فقط کدورت ها را بیشتر می کند و مشکلی بر مشکلات استان می افزاید.
وی در ادامه بیان خدمات دولت را ترویج و تبلیغ دستاوردهای ارزشمند نظام عنوان کرد و افزود: ائمه جمعه می توانند کمک کار خوبی برای دولتمردان ، برای رسیدن به اهداف عالیه و توسعه باشند.
خادمی تکمیل مصلی های استان را یکی از دغده های مسئولان برشمرد و گفت: می توان با انجام تفاهم نامه ای میان استان و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبارر مورد نیاز ۱۳ مصلی استان را ظرف دوسال تامین کرد.

نوروزی:اعتبارات مصلی های استان در سال ۹۶ ازرشد ۳۰ درصدی برخورداربود.
رییس سازمان برنامه و بودجه استان در پایان از رشد ۳۰ درصدی اعتبارات مصلی های استان در سال ۹۶ خبر داد و گفت: در سال جاری حدود ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل مصلی های استان اختصاص داده شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت