پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مرداد 1396 ساعت 16:05:: شناسه خبر: 20167

درگیری افراد شرور با پلیس کهگیلویه ۳ مجروح برجاگذاشت/ یکی از مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافت

امروز ساعت ۶ صبح ماموران نیروی انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی یکی از روستاهااعزام و اقدام به بازرسی از منزل افراد شرور می‌کنند که هنگام بازرسی توسط چندین نفر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار شهرستان کهگیلویه از زخمی شدن ۳ مامور نیروی انتظامی در درگیری با چند شرور در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

علی پوزش اظهار داشت: طبق گزارش‌های واصله چندین نفر در یکی از روستاهای شهرستان کهگیلویه اقدام به شرارت، خرید فروش اسلحه غیر مجاز، ایجاد رعب و وحشت، تیراندازی وغیره می‌کردند که تصمیم به برخورد و بازرسی از منزل این افراد شد.

وی عنوان کرد: امروز ساعت ۶ صبح ماموران نیروی انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی به این روستا اعزام و اقدام به بازرسی از منزل این افراد شرور می‌کنند که هنگام بازرسی توسط چندین نفر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند.

پوزش ابراز کرد: در درگیری این افراد شرور با پلیس ۳ نفر از ماموران زخمی شده که هم اکنون حال عمومی آنان مساعد گزارش شده است. این افراد شرور سابقه‌دار بودند.
برپایه گزارش صدای جنوب وبه نقل ازخبردنا، یکی از وابستگان مصدوم درگیری نیروی انتظامی دهدشت با برخی از اهالی یکی از روستاهای کهگیلویه از انتقال این مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خبرداد.

محمدحسین فریدونی گفت: استوار یکم علی فارسی میدان ۳۰ ساله اهل تنگ سرخ بویراحمد که امروز صبح از ناحیه سر و صورت در درگیری نیروی انتظامی دهدشت با قاچاقچیان یکی از روستاهای شهرستان کهگیلویه بشدت مصدوم شده بود دقایقی پیش به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد.

وی وضعیت جسمانی این مصدوم را نامعلوم و از مردم خواست برای نجات خواهرزاده اش از مرگ احتمالی دعا کنند.

فریدونی افزود: از مسؤلان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد می خواهیم بفکر نجات جان مصدومان این حادثه تاسفبار باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت