پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 مرداد 1396 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 20501

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد:

۷۰روستای لوداب بویراحمد از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد پیشرفت فیزیکی مجتمع آبرسانی به بخش لوداب بویراحمد را بالای ۸۰ درصد ذکر کرد و گفت که با بهره برداری از این طرح ۷۰روستا با جمعیتی حدود هفت هزار و ۵۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد پیشرفت فیزیکی مجتمع آبرسانی به بخش لوداب بویراحمد را بالای ۸۰ درصد ذکر کرد و گفت که با بهره برداری از این طرح ۷۰روستا با جمعیتی حدود هفت هزار و ۵۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

به گزارش صدای جنوب،فیض الله پاسره اظهار داشت  میزان اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این طرح افزون بر ۴۹ میلیارد ریال است.
بخش لوداب به مرکزیت شهر گراب شامل دهستان‌های لوداب و چین از توابع شهرستان بویراحمد و در فاصله حدود ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.
وی تاکید کرد که اعتبار مورد نیاز برای طرح آبرسانی به روستاهای چین لوداب یکی از محرومترین مناطق کهگیلویه وبویراحمد از محل صندوق توسعه ملی تامین شده و ظرف هفته جاری عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
وی میزان اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این طرح را افزون بر ۲۰ میلیارد ریال و با حجم عملیات ۱۵ کیلومتر شبکه و خط انتقال و ۲ باب مخزن ذخیره آب ذکر کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد که ۳۸۱ میلیارد ریال از محل بند «ج» تبصره پنج قانون بودجه سال ۱۳۹۴ صندوق توسعه ملی برای اجرای ۱۸ مجتمع آبرسانی روستایی این استان تخصیص یافته است.
این اعتبار برای ۱۸مجتمع آبر‌سانی روستایی در قالب ۴۷۰ روستا تخصیص یافته است.
۱۰۷ هزار نفر از جمعیت روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بهره برداری و تکمیل این مجتمع‌های آبرسانی از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت که هم اینک افزون بر ۱۰۰ طرح و مجتمع آبرسانی روستایی در سطح این استان با اعتباری افزون بر یکهزار و ۱۴۳ میلیارد ریال در حال اجراست.
پاسره بیان کرد که تاکنون افزون بر ۸۰۰میلیارد ریال از این میزان اعتبار تخصیص یافته است.
وی یادآور شد که با بهره برداری و اجرای این تعداد طرح، تحول عظیمی در شاخص آبر‌سانی به روستاهای این استان رخ خواهد داد.
شاخص بهره‌مندی از آب سالم در این استان هم اینک با پنج درصد افزایش نسبت به سال ۹۲ از ۶۸ درصد به ۷۴ درصد رسیده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت