پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1396 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 20644

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه:

خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند/ نقد منصفانه نقش مهمی در پیشبرد اهداف جامعه دارد

سید ایرج کاظمی جو با اشاره به اینکه مدیران باید ظرفیت نقد رسانه‌ها را داشته باشند اضافه کرد که نقد منصفانه نقش مهمی در پیشبرد اهداف جامعه دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه نداشتن تعامل مناسب مدیران دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها، رسانه گریزی آنان و کم‌توجهی نهادها به ارزش و جایگاه رسانه را مهمترین مشکلات حوزه خبر در کهگیلویه عنوان کرد.

به گزارش صدای جنوب، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه امروز سه‌شنبه با دعوت از مدیران و نهادهای اداری شهرستان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را گرامی داشتند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در این آیین خبرنگاران را زبان گویای جامعه دانست و گفت که خبرنگاران این شهرستان با مشکلات زیادی مواجه هستند.
سید ایرج کاظمی جو با اشاره به اینکه مدیران باید ظرفیت نقد رسانه‌ها را داشته باشند اضافه کرد که نقد منصفانه نقش مهمی در پیشبرد اهداف جامعه دارد.
مجید آذربارگون خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه نیز با اشاره به ظرفیت‌های مختلف رسانه در تنویر افکار عمومی گفت که مدیران باید از ظرفیت رسانه‌ها برای برطرف کردن مشکلات استفاده کنند.
وی اظهار داشت: خبرنگاران کهگیلویه بدون هیچ چشم‌داشتی نیازمند همکاری مسئولان در راستای گسترش اطلاع‌رسانی در سطح جامعه هستند.
سجاد محمدیان مدیر دفتر خبری صدا و سیما در کهگیلویه با اشاره به تلاش‌های دولت برای توسعه این شهرستان گفت که نیاز است مسئولان از ظرفیت رسانه‌ها برای آگاه بخشی جامعه استفاده کنند.
محمدیان خبرنگاران کهگیلویه را کم‌توقع دانست و افزود که همکاری و تعامل مدیران با رسانه‌ها نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات شهرستان دارد.
حسین خدمتی خبرنگار خبرگزاری ایرنا در شهرستان نیز در این نشست با تأکید بر همکاری همه‌جانبه مدیران با رسانه‌ها گفت که نیاز است مدیران با ارائه عملکرد خود، رسانه‌ها را در پیشبرد رسالت سنگین خود کمک کنند.
وی با اشاره به در دست اجرا بودن پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان اظهار کرد: برخی مدیران اطلاع کافی از روند اجرایی این طرح‌ها در اختیار مردم قرار نمی‌دهند.
درپایان از ۲۰ خبرنگار کهگیلویه تجلیل بعمل آمد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت