پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مرداد 1396 ساعت 07:05:: شناسه خبر: 20707

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

خریدن سکوت رسانه‌ها جامعه را به تباهی می‌کشاند‌

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رانت اطلاعات کمر مملکت را شکسته است گفت: برخی خبرهای فصل و ایام خاص کشور دستخوش برخی پشت پرده‌ها می‌شوند و خبرها دارد قیمت پیدا می‌کنند و سکوت‌ها خریده می‌شوند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی در آئین تجلیل از خبرنگاران عضو سازمان بسیج رسانه‌کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: شهید محمود صارمی برای تهیه و تولید خبر برخاسته از صراحت و صداقت جانش را داد تا نام خبر و خبرنگاری بلند شود.

نماینده ولی فقیه در استان بیان اینکه رسالت تبلیغ همچون رسالت خداوند بر انسان‌های بزرگ همچون انبیاء است عنوان کرد: باید شعور و اندیشه انسان‌ها در پرتو این رسالت رشد یابد زیرا وحی زمانی بوده که فطرت انسان بیدار، چشم آن بر دنیا باز، اتمام حجت شده و شعور و اندیشه انسان‌ها شکوفا و به اوج برسد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: نقل خبر و یا بزرگ کردن یک امر کوچک و بلعکس هیچ جایگاهی ندارد مگر اینکه در جهت شکوفا شدن  شعور و اندیشه انسان‌ها باشد.

ایت الله ملک حسینی با تاکید بر اینکه از خدا ترسیدن مهم‌ترین ویژگی یک فعال رسانه‌ای باید باشد ادامه داد: برخی رسانه‌ها دنبال عیب‌ها و برجسته کردن آن‌ها و آبرو ریختن انسان‌ها هستند و جالب اینجاست این را به پای صراحت و شجاعت خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه قلم باید قائده‌مند بوده و با حریت، حکمت و صراحت بنویسد اظهار داشت: برخی موقع یک کار رسانه‌ای را به عنوان شجاعت و اقتدار خود می‌دانیم در حالی بی باکی و بی دینی است.

ملک حسینی با بیان اینکه برخی نوشته‌های خود را باید مهار کنیم بیان کرد: مهار در صورتی به دست دیگران باشد مزدوری بوده و اگر به دست خبرنگار باشد بهترین عنوان برای آن قدرت و شجاعت است زیرا هر سخنی را گفتن شجاعت نیست.

وی با تاکید بر اینکه صراحت عجین شده با حکمت معقول است افزود: صراحت باید در راستای احقاق حق مردم باشد و اجازه ندهد مردم از حقوقشان محروم شوند و اگر یک قلم تند و تیز داشته باشید ولی برای منافع حزبی و مالی خود نشر دهید در صورت کشف قلم دومتان را بنفع دیگران می‌زنید که به آن‌ها حمله کرده‌اید.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رانت اطلاعات کمر مملکت را شکسته است گفت: برخی خبرهای فصل و ایام خاص کشور دستخوش برخی پشت پرده‌ها می‌شوند و خبرها دارد قیمت پیدا می‌کنند و سکوت‌ها خریده می‌شوند.

ملک‌حسینی بیان کرد: به طور مثال وقتی برنج شمال جمع می‌شود و روی تریلی بوده ناگهان یک خبر روی آنتن می‌رود که به لحاظ عدم کفایت محصولات برنج نیاز به واردات داریم.

وی با بیان اینکه در جامعه‌ای که خبر معامله شد باید منتظر فروپاشی فرهنگ، اخلاق، اقتصاد و سیاست باشیم عنوان کرد: در مجلس یک اتفاق توسط چند نماینده بی‌تدبیر و کج اندیش صورت گرفت که البته اتفاقات بعد از آن به نوعی زشت‌تر از کار آ‌ن بوده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت