پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 مرداد 1396 ساعت 07:05:: شناسه خبر: 20781

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه بویراحمد:

تمیز نگه داشتن شهرهای گردشگرپذیر استان زمینه جذب بیشتر گردشگران را فراهم می کند

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه بویراحمد ازمسؤلان و شورای اداری استان که اقدام به برگزاری مانور «کمپین نه به زباله» و پاکسازی شهرگردشگر پذیر یاسوج نمودند تقدیر کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه بویراحمد ازمسؤلان و شورای اداری استان که اقدام به برگزاری مانور «کمپین نه به زباله» و پاکسازی شهرگردشگر پذیر یاسوج نمودند تقدیر کرد.
به گزارش صدای جنوب،محمود باقری گفت: شهر یاسوج مرکز کهگیلویه بویراحمد همواره در فصل تابستان شاهد ورود هزاران گردشگر از سراسر ایران به خصوص از استانهای گرمسیری مثل بوشهر، فارس و خوزستان است به طوری که محورهای منتهی به مناطق گردشگری این شهربا ترافیک سنگین روبرو می شود.
دبیر کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با تمیز نگه داشتن شهرهای گردشگرپذیر استان می توانیم زمینه جذب بیشتر گردشگران را فراهیم سازیم اظهار کرد: با نریختن زباله و داشتن شهری زیبا می توان طبیعت زیبای استان را برای حضور گردشگران داخلی و خارجی آماده کرد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت تدبیر وامید برای رونق اقتصادی گردشگری در شهر یاسوج افزود: تلاش کردیم تا هم گردشگر و هم مردم شهر از توسعه صنعت گردشگری منفعت ببرند.
باقری تصریح کرد: با فرهنگ سازی مناسب نسبت به داشتن شهری زیبا می توان صنعت گردشگری را از بعد اقتصادی بهبود بخشید.
وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد با داشتن طبیعتی بکر و بی نظیر و بیش از ۳۲۰ منطقه گردشگری ، ۳۰۰ تفرجگاه تفریحی، وجود بقاع متبرکه امامزادگان واجب تعظیم از جمله بی بی حکیمه (س) خواهرامام رضا(ع) و بیش از دو هزار آثار تاریخی، «سرزمین زیبائی‌ها»را در کشور رقم زده است و امروز مقصد جدیدی از گردشگری کشور است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه بویراحمد ابزار داشت: امروز گردشگری یکی از مهمترین منابع درآمدی در شهر یاسوج به حساب می آید که نیازمند توجه بیشتر مردم و مسئولان در مباحث مختلف است.کبنا

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت