پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مرداد 1396 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 20974

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی:

دامن زدن به مباحث کور گرمسیری و سردسیری مانع توسعه کهگیلویه وبویراحمد می شود

حجت الاسلام زمانی گفت:باید از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف به نحو درست و مطلوب و به دور از حاشیه‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم استان را در مسیر رشد و توسعه به خصوص در حوزه اقتصادی قرار دهیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان با اشاره به ظرفیت‌های تولید و اشتغال‌زایی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این استان هر چند وسعت و جمعیت کمی دارد اما از بسیاری استان‌های بزرگ کشور ظرفیت‌های بیشتری برای رونق تولید و افزایش اشتغال دارد.

به گزارش صدای جنوب،حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی با نام بردن از ظرفیت‌هایی مانند گردشگری، کشاورزی و آب و سایر داشته‌های دیگر افزود: با توجه به مشکل اشتغال استان باید به سمت تولید پایدار و استفاده از ظرفیت‌های بومی استان مثل جنگل و طبیعت بکر برویم.

این مسؤول  گفت: باید زمینه مناسب برای جذب سرمایه‌های خارج از استان فراهم شود تا بتوانیم از این ظرفیت بزرگ و اثرگذار هم برای نیل به خواسته‌های اقتصادی برخوردار شویم.

زمانی تأکید کرد: نباید نسبت به افراد غیربومی یا سردسیری و گرمسیری و اینگونه موارد حساسیت نشان دهیم و تا می‌توانیم فضای رفاقت و همدلی جهت توسعه ایجاد کنیم.

وی گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف به نحو درست و مطلوب و به دور از حاشیه‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم استان را در مسیر رشد و توسعه به خصوص در حوزه اقتصادی قرار دهیم.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی در ادامه با بیان قابلیت‌های کشاورزی استان و نام بردن از این بخش به عنوان یکی از حوزه‌های مهم برای پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید در حوزه‌های مختلف کشاورزی مکانیزه و به روز؛ دامپروری و صنعت آبزیان و پرورش طیور قدم‌های بلند برداریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت