پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مرداد 1396 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 20977

امام جمعه موقت یاسوج:

شهادت «محسن حججی»جلوه‌ای از مردانگی و حقانیت بود

خطیب جمعه شهر یاسوج با تبریک و تسلیت شهادت شهید محسن حججی گفت: این نوع شهادت شمه‌ای از روز عاشورا و کربلا را یادآور شد که جلوه‌ای از مردانگی و حقانیت بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج که در محل مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد با تبریک روز ۲۶ مردادماه سالروز آزادی آزادگان اظهار کرد: بیشترین سختی‌ها را در راه انقلاب و امام و کشور آن‌ها در زندان‌های بعثیون تحمل کردند.

به گزارش صدای جنوب،خطیب موقت جمعه شهر یاسوج در ادامه با اشاره به سالگرد به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها افزود: در حال حاضر بیشترین حجم تخریب مساجد را در جهان اسلام شاهد هستیم به طوری که در یمن و از روزی که آل‌سعود حمله کرده ۳۰۰ مسجد مورد هدف قرار گرفته است.

حسینی‌صدر در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به نزدیک شدن هفته دولت و با تبریک این هفته به همه دولتمردان گفت: دولت دوازدهم باید به وعده‌هایی که داده عمل کند که مهم‌ترین آن‌ها در حوزه تولید و اشتغال و اقتصاد است.

این خطیب جمعه شهر یاسوج با تبریک و تسلیت شهادت شهید محسن حججی گفت: این نوع شهادت شمه‌ای از روز عاشورا و کربلا را یادآور شد که جلوه‌ای از مردانگی و حقانیت بود.

وی با بیان اینکه یزیدیان در همه اعصار وجود دارند افزود: یزدیان زمان ما هم داعش هستند که جنایات آن‌ها به خصوص جنایت اخیر در شهادت شهید حججی به گوش همه جهانیان رسید.

حسینی‌صدر در ادامه با بیان این که نباید به آمریکا و نظام سلطه اعتماد کرد افزود: نمونه آن در کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ بود.

این خطیب جمعه مرکز استان با اشاره به چند دلیل شکل‌گیری کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ گفت: اولین دلیل آن اعتماد بیش از حد مصدق به آمریکایی‌ها بود.

وی عدم حضور مردم را در صحنه دلیلی دیگر برای شکل‌گیری این کودتای آمریکایی دانست و افزود: تسلط و نفوذ دشمن در مراکز سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری از دیگر دلایل این کودتا بود.

خطیب موقت جمعه شهر یاسوج از بی‌توجهی به نقش روحانیت به عنوان یکی دیگر از دلایل مهم و اصلی کودتای ۲۸ مرداد یاد کرد و گفت: هر کجا که روحانیت در صحنه حضور نداشته است شکست خورده‌ایم.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان فاجعه‌ای که در یمن در حال اتفاق است افزود: فاجعه انسانی با بمباران بیولوژیکی در آن جا اتفاق می‌افتد تا صدها هزار نفر از مردم مسلمان گرفتار بیماری وبا شوند که فاجعه انسانی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت