پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 شهریور 1396 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 21357

انفجار دوباره کارخانه فولاد بویراحمد۴ کارگر را مصدوم کرد

کارخانه فولاد بویراحمد تنها کارخانه فولاد استان کهگیلویه و بویراحمد مجددا دچار حادثه شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت ۴ کارگر کارخانه فولاد بویراحمد در پی انفجار یکی از کوره ها خبرداد.

به گزارش صدای جنوب، «جلال پورانفرد» در گفت و گو با ایسنا افزود: ساعت ۱۷ و ۲۷ دقیقه طی تماس با اورژانس این حادثه اطلاع داده شد که ۴ دستگاه آمبولانس و اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند و ساعت ۱۷ و ۳۹ دقیقه بر سر مصدومان حضور یافتند.

 

وی بیان کرد: ۴ نفر مصدوم حادثه که سه نفر با شکستگی دست و پا و یک نفر دیگر از ناحیه چشم مصدوم شده بود به با آمبولانس های اورژانس به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این ۴ نفر بعلت موج انفجار کوره و ترکش مواد مصدوم شدند.

به گزارش ایسنا، ۴ کارگر کارخانه فولاد بویراحمد به نامهای علی کریمی( از ناحیه چشم مصدوم شد)، سعید صبوری، خدامراد فریدونی و محمد دستمزد هم اکنون در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تحت مداوا هستند.

پیگیری های خبرنگار ایسنا کهگیلویه و بویراحمد برای جویا شدن آخرین وضعیت حادثه دیدگان فولاد در بیمارستان با ممانعت مسئولان کارخانه(آقای اعرابی پیمانکار کارخانه) مواجه شد.

لازم به ذکر است که کارخانه فولاد بویراحمد اوایل خرداد ماه امسال نیز دچار فوران و پاشش ذوب آهن شد که بر اثر آن ۳ نفر کشته و ۶ نفر نیز مصدوم شدند.

کارخانه فولاد بویراحمد تنها کارخانه فولاد استان کهگیلویه و بویراحمد با تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن شمش فولاد زمینه اشتغال بیش از ۲۵۰ نفر را فراهم کرده است .

به گزارش صدای جنوب، پیش از این نیز حادثه مشابه و انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد مرگ ۳ نفر و زخمی شدن ۳ تن را در پی داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت