پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 شهریور 1396 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 21659

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه:

هیچ مدیر و مقامی نمی‌تواند برای خبرنگار تعیین تکلیف کند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه به برخی برخوردها باخبرنگاران و همچنین روحیه نقدناپذیری تعدادی از مدیران واکنش نشان داد وگفت:هیچ مدیر و مقامی نمی‌تواند برای خبرنگار تعیین تکلیف کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سید ایرج کاظمی‌جو ظهر امروز در نشست تکریم خبرنگاران که به همت نماینده کهگیلویه بزرگ برگزار شده بود  با مقدم خواندن مسایل فرهنگی بر سیاسی اظهار داشت:هر وقت سیاست بر فرهنگ چنبره زد کار می‌لنگد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، تصریح کرد: خبرنگاران شهرستان بدون چشم داشت در سرما و گرما زحمت می‌کشند و تلاش آنها قابل تقدیر است.

کاظمی‌جو، افزود: به کار خبرنگاران نمی‌توان به عنوان شغل نگاه کرد این قشر مشکلات معیشتی و دغدغه شغل دارند باید مورد توجه قرار گیرد.

وی، با بیان اینکه در سایر شهرستان‌ها خبرنگاران به عنوان روابط عمومی در ادارات و نهادها به کار گرفته می‌شوند، گفت: این درخواست را بارها در شورای اداری و دیگر نشست‌های به مناسبت روز خبرنگار مطرح کردم اما مدیران نشنیده می‌گیرند.

این مسؤول، با بیان اینکه روابط عمومی فعال به مدیر کمک می‌کند تا عملکرد بهتری داشته باشد، گفت: انتظار می‌رود روی این موضوع دقت نظر شود.

وی، روحیه نقدناپذیری برخی از مدیران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: انتظار دارند خبر مطابق میل آنها کار شود،وقتی خبرنگار در حوزه‌های مختلف مشکلی را انعکاس می‌دهد و به مذاق مدیر خوش نمی‌آید خبرنگار را مورد عتاب قرار می‌دهد.

کاظمی‌جو تأکید کرد: هیچ مدیر و مقامی نمی‌تواند برای خبرنگار تعیین تکلیف کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت