پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 شهریور 1396 ساعت 13:06:: شناسه خبر: 21722

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

۳۰۰ میلیارد ریال وام با بهره چهار تا شش درصد به جامعه عشایری استان اختصاص یافت

سیدموسی خادمی با بیان اینکه، طی سال های اخیر کمک های خوبی به عشایر استان شده است اما محرومیت جامعه عشایر کهگیلویه وبویراحمد عمق تاریخی داشته و از سایر عشایر استان های دیگر بیشتر است به کمک بیشتر سازمان امور عشایر کشور در این خصوص تاکید کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال وام کم بهره ،پرداخت سهم ۳۵ درصد مالیات برارزش افزوده ، تامین یارانه علوفه به جامعه عشایری استان خبر داد.
سیدموسی خادمی در شورای عشایر استان با حضور کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: امسال دولت ۳۰۰ میلیارد ریال وام با بهره چهار تا شش درصد به جامعه عشایری این استان اختصاص داده است.
استاندار با تبریک به مناسبت عید سعید غدیرخم، تاکید کرد: سیستم بانکی استان و دستگاه های مربوطه برای جذب این میزان اعتبار از هم اکنون برنامه ریزی کنند.
خادمی با اشاره به اینکه همچنین با تصویب مجلس شورای اسلامی یک و نیم میلیارد دلار اعتبار برای توسعه رفاه و افزایش تولیدات عشایری و روستائیان از محل صندوق توسعه ملی در اختیار بانک های عامل گذاشته می شود، تاکید کرد: با توجه به درصد بالای جمعیت عشایری استان سهم کهگیلویه وبویراحمد از این اعتبار عدد خوبی خواهد بود.
استاندار تصریح کرد: همه دستگاه های اجرائی استان و بانک های عامل نسبت به جذب سهم استان از این میزان اعتبار و منابع در نظر گرفته شده تلاش لازم را به عمل آورند.
خادمی تصریح کرد: دولت برای پرداخت سهم مالیات بر ارزش افزوده به جامعه عشایر قانون مقررات خوبی اجرا کرده است و برنامه اجرای این کار توسط فرمانداران شهرستان ها باید انجام شود.
خادمی یادآور شد: دولت امسال هم برای پرداخت یارانه علوفه دام عشایر اعتبار در نظر گرفته است.
استاندار با بیان اینکه، طی سال های اخیر کمک های خوبی به عشایر استان شده است اما محرومیت جامعه عشایر کهگیلویه وبویراحمد عمق تاریخی داشته و از سایر عشایر استان های دیگر بیشتر است به کمک بیشتر سازمان امور عشایر کشور در این خصوص تاکید کرد.
خادمی از رئیس سازمان امور عشایر استان خواست کمک های بیشتری در خصوص بهبود وضعیت طرح ساماندهی و کوچ عشایر، امنیت و بهبود راه های عشایری، تامین آب شرب، واکسیناسیون و داروی دامی، اصلاح منابع آبی، سوخت رسانی، بیمه دام، تلاش برای تبدیل چادر عشایر به عنوان کارگاه تولیدی کوچک، منطقه گردشگری عشایری و توسعه خدمات آموزشی فنی و حرفه ای جامعه عشایری استان شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت