پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 شهریور 1396 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 21733

بخشدار دیشموک:

همکاری شورا و شهردار با رسانه ها در پیشبرد امور ضروری است/عملکردتان را رسانه ای کنید

امیریان خطاب به اعضای شوراوشهرداردیشموک گفت: کارهای خود را رسانه‌ای کنید و نظارت رسانه را بر کارتان بپذیرید چون هر جا که رسانه باشد شفافیت است و از خیلی ضعف‌ها جلوگیری می‌شود.

بخشدار دیشموک در نشست شورای اسلامی شهر دیشموک که در دفتر شهرداری این شهر برگزار شد اظهارداشت: برای توسعه و ابادانی این شهر باید تلاش خود را دوچندان کنیم.

به گزارش صدای جنوب،حسن امیریان  با تقدیر از شورای اسلامی گذشته شهر دیشموک گفت: شورای اسلامی در گذشته نسبت به حذف معابر با جدیت برخورد می‌کرد و شورای جدید باید از حذف و کسر کردن معابر و خیابانها خودداری کنند.

رئیس شورای اداری دیشموک افزود: شورای جدید متشکل از نیروهای تحصیل کرده‌ و با تجربه هستند ومی بایست نقاط برجسته را برجسته‌تر کنند و اگر نقاط ضعفی وجود داشت به نقاط مثبت تبدیل نمایند.

امیریان گفت: سرپرست شهرداری دیشموک باید پاکدستی و حفاظت از اموال بیت‌المال را با جدیت در دستور کار خود قرار دهد.

وی اذعان کرد: شورای اسلامی شهر دیشموک و سرپرست شهرداری فرصت جدیدی برایشان ایجاد گردید که امیدوارم از این فرصت به دست آمده در خدمات‌رسانی به مردم به خوبی استفاده و در خدمت به خلق خدا نهایت بهره‌برداری را ببرند.

نماینده عالی دولت در دیشموک از شورای اسلامی شهر دیشموک و شهرداری خواست تا از کار مردم گره‌گشایی کنند که عبادت به جز خدمت به خلق نیست چون یکی از بهترین عبادت‌ها خدمت به خلق است.

وی با بیان اینکه به عنوان  یک برادر از شورای اسلامی و شهرداری می‌خواهم  تا از رسانه نترسند عنوان کرد: سعی کنید کارهای خود را رسانه‌ای کنید و نظارت رسانه را بر خودتان بر کارتان بپذیرید چون هر جا که رسانه باشد شفافیت است و از خیلی ضعف‌ها جلوگیری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک از شورای اسلامی جدید و شهرداری خواستار رفع مشکل جایگاه زباله، و پی‌گیری پارک شهری در دیشموک شد و گفت: بحث زباله یکی از مشکلات شهر دیشموک است که سعی شود طی یک برنامه برای رفع این مشکل اقدامات لازم به کار گرفته شود.

وی به بحث دیگری در شهر دیشموک پرداخت و گفت: بحث آرمستان دیشموک یکی دیگر از مشکلات شهر دیشموک است که در دل شهر قرار دارد که اگر قبرستان از دل شهر بیرون برده شود کاری بزرگی صورت گرفته است.

امیریان به نبود پارک شهری در دیشموک اشاره کرد و گفت: نبود پارک در دیشموک یکی دیگر از مشکلات شهر است که امید می‌رود شورای اسلامی و شهرداری در جهت گسترش فضای سبز در دیشموک قدم بردارند.

وی متذکر شد: همه ما یک دین نسبت به مردم شهر دیشموک داریم که همه ما باید در راستای شکوفایی، عمران سازندگی و آبادانی این شهر و بخش تلاش کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت