پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 شهریور 1396 ساعت 06:06:: شناسه خبر: 22095

واکنش هاشمی پور به گزینه قطعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

با «احمدی» سابقه دوستی ۱۰ ساله دارم

عدل هاشمی پور گفت: با علی محمداحمدی سابقه دوستی ۱۰ ساله دارم و او رابرای استانداری کهگیلویه وبویراحمد توانمند می بینم.

پایگاه خبری صدای جنوب:
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از تغییر قطعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهارداشت: مشاور وزیر نفت در شرکت پخش و پالایش بزودی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می شود.
 سردار عدال هاشمی پور گفت: علی محمد احمدی مشاور عالی مهندس زنگنه وزیر نفت بزودی سکان مدیریت ارشد کهگیلویه و بویراحمد را بدست می گیرد.
وی با برشمردن برخی ویژگی های مدیریتی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد، وی را فردی توانمند در حوزه های مختلف عمرانی و بودجه ای خواند و خاطرنشان کرد: «دکتر احمدی » از دوستان سابق ما با سابقه ای بیش از یک دهه است.
عضو کمیسیون نفت و انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: در دورانی که اینجانب مجری قرارگاه خاتم الانبیاء بودم آقای احمدی نماینده دهلران استان ایلام بود و پروژه هایی همچون آبرسانی و گازرسانی به حوزه انتخابیه ایشان را انجام داده ایم.
هاشمی با تاکید برسابقه دار بودن دوستی خود با استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: آقای احمدی استاندار آینده استان کهگیلویه و بویراحمد فردی باتجربه و متعهد در حوزه های مختلف بوده و از اینکه دولت دوازدهم ایشان را برای استانداری استان ما انتخاب کرده اند جای تقدیر دارد.
وی گفت: استان ایلام زادگاه استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد استانی محروم بوده و از سویی استان ما نیز از استان های محروم است که بدون شک حضور دکتر احمدی در مسوولیت استانداری می تواند سبب خیر و برکت باشد.
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود: پذیرش مسئولیت از سوی دکتر احمدی در مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد را به فال نیک گرفته و امیدواریم با همراهی مردم، مسوولان و دولت تدبیر و امید شاهد شتاب توسعه در استان مان باشیم.
هاشمی پور ادامه داد: ارتباط تنگاتنگی بین نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با دولت تدبیر و امید برای انتخاب استاندار آینده استان بوده و هماهنگی های لازم نیز صورت گرفته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت