پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 شهریور 1396 ساعت 04:06:: شناسه خبر: 22576

در نشستی باحضور مسئولان؛

مشکلات شهرستان چرام در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی شد

نشست مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات با بخشداران شهرستان چرام و با حضور پاداش سرپرست فرمانداری،درزمینه مشکلات شهرستان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزارشد.

به گزارش صدای جنوب از چرام،با هدف ارزیابی وضعیت مناطق مختلف شهرستان چرام درزمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات،نشستی با حضور پاداش سرپرست فرمانداری چرام، غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ، افسردیر بخشدار مرکزی چرام، اتش سودا بخشدار سرفاریاب، مدیر اداره پست و مدیر مخابرات کهگیلویه در محل سالن اجتماعات فرمانداری چرام برگزار شد.

 در ابتدای جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و خیر مقدم فرماندار، بخشداران بخش مرکزی و سرفاریاب مشکلات و وضعیت ارتباطی حوزه مدیریتی خود را تشریح نموده و نیازمندی های اساسی آن مناطق را گوشزد نمودند درادامه نیز مدیران پست و مخابرات گزارشی از عملکرد حوزه مدیریتی خود ارائه نمودند.

 غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، ضمن اذعان به محرومیت شهرستان چرام، با جمع بندی سایر نقطه نظرات، بر عزم دولت دوازدهم بر رفع مشکلات ارتباطی خصوصاً در نقاط کور ارتباطی تاکید نمود و خاطر نشان کرد: مطابق برنامه ریزی انجام شده در اینده نه چندان دور بخش زیادی از مشکلات ارتباطی شهرستان چرام مرتفع گردد.

همچنین در این نشست پس از تاکید فرماندار بر ضرورت وجود نمایندگی اداره پست دولتی در شهر چرام و وجود زیرساخت لازم( ساختمان مناسب)، آذربارگون مدیر پست کهگیلویه آمادگی مجموعه پست شهرستان جهت همکاری در این زمینه را اعلام نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت