پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1396 ساعت 12:07:: شناسه خبر: 22715

زنگ «مهر و مقاومت»در مدارس سرفاریاب به صدا درآمد+تصاویر

زنگ «مهر و مقاومت» در سرفاریاب با حضوربخشدار، دانش اموزان واولیا،معلمان وجمعی ازمسیولان در مدرسه دخترانه اسما به صدا درامد.

به گزارش صدای جنوب ،صبح امروز آیین زنگ «مهر و مقاومت»به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس با حضور مسئولان، کادر آموزشی و دانش‌آموزان در مدرسه اسما نواخته شد.
مسیول نمایندگی اموزش وپرورش ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به معلمان پرتلاش و دانش اموزان خلاق و آینده ساز گفت : با امید به اینکه با دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش و پژوهش را درنوردیم و با پیوند علم و ایمان قله های رفیع بهروزی و کامیابی را فتح نماییم و با گام های مصمم استوار ، ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازیم.
صدرالله آزاد ادامه داد : تقارن ایام بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس فرصتی دست داد تا یادی کنیم از دوران هشت سال دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان را گرامی می داریم و به روان آنها بالاخص ۷۰ شهید بخش سرفاریاب که همه انها  از همین کلاس ومدرسه درس خواندند وروانه جبهه شدند وجان خوشان را از دست دادند سلام و درود فراوان می فرستیم.
ازاد به تکالیف دانش اموزان اشاره و یاداورشد حفظ نظم کلاس، احترام به معلمان و درست درس خواندن ، احترام به همکلاسی ها و پرهیز از دعوا و مشاجره با همکلاسی ها در مدرسه از جمله تکالیف دانش آموزان است
والبته اگرحقی از دانش اموزی ضایع شد حق اعتراض دارند.
در پایان مراسم مداح اهل بیت جناب اقای رهبر به نوحه خوانی پرداخت وحاضرین به سینه زنی پرداختند.

خبرنگار:کیانی باوند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت