پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مهر 1396 ساعت 07:07:: شناسه خبر: 22839

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری:

طرح همیار آب در مدارس ابتدایی و راهنمایی کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت:طرح همیار آب در مدارس ابتدایی استان در سال تحصیلی جدید اجرا می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح همیار آب در مدارس ابتدایی و راهنمایی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

به گزارش صدای جنوب، سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع مدیران و کارشناسان ستاد آب و فاضلاب شهری استان با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های های فرهنگی در  زمینه ترویج صرف بهنیه آب گفت: بهره گیری از روش های فرهنگی و  ترویج الگوی صحیح مصرف آب در میان اقشار مختلف جامعه به خصوص دانش آموزان نقش بسزایی در این زمینه دارد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان نقش موثری در ترویج فرهنگ‌ مصرف بهینه آب دارند، افزود: علاوه بر این نهادینه شدن این موضوع در دران شکل گیری شخصیت کودکان در مقاطع ابتدایی و راهنمایی بسیار موثر خواهد بود.

لدنی نژاد از اجرایی شدن طرح همیار آب در مدارس ابتدایی استان در سال تحصیلی جدید خبر داد و بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب در سال جاری نیز با مشارکت  آموزش و پرورش استان  طرح همیار آب را در مدارس ابتدایی استان اجرا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده و کارشناسان و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان با حضور در بیش از ۲۰۰ مدرسه ابتدای در سطح شهرهای استان برنامه‌های فرهنگی و آموزشی  را برای دانش‌آموزان اجرا خواهند کرد.

لدنی نژاد ضمن تقدیر از آموزش و پرورش استان در زمینه فراهم آوردن شرایط برای اجرای طرح همیار آب یادآور شد: طی سال‌های اخیر همکاری خوب و موثر آموزش و پروش استان زمینه را برای اجرای هرچه بهتر این طرح فراهم آورده است.ایسنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت