پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اسفند 1394 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 230

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه خبرداد:

برگزاری جشنواره حلقه های صالحین دردهدشت

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه با بیان اینکه سایت صالحین دیشموک به عنوان سایت برتر صالحین ناحیه کهگیلویه معرفی شد، گفت: در این جشنواره از ۱۰ نفر بسیجی حافظ سوره ” یس ” و ۱۰ مربی برتر شهرستان کهگیلویه تقدیر شد.

۲۰۱۶۰۳۱۶_۱۱۰۷۵۷فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه گفت: جشنواره ناحیه‌ای حلقه‌های صالحین در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگارصدای جنوب از دهدشت، عصر امروز جشنواره ناحیه‌ای حلقات صالحین شهرستان کهگیلویه در حسینیه ثارالله شهر دهدشت برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در حاشیه این برنامه اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره صالحین تقویت نظام تربیتی بسجیان، ایجاد رقابت سالم بین بسیجیان و تجلیل از اقدامات برجسته و ارکان پرتلاش شجره طیبه صالحین است.

سرهنگ سعید برومند زاده با اشاره به اینکه دراین جشنواره برترین‌های حلقات صالحین شهرستان کهگیلویه انتخاب و معرفی شدند، عنوان کرد: ۱۲ حلقه متربی و ۳ حلقه سرگروه به عنوان حلقه‌های برتر توسط داوران شناسایی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در این جشنواره از فعالان قرآنی حلقات صالحین در سال ۱۳۹۴ تجلیل شد، افزود: در مجموع از ۵۷ نفر به عنوان فعالان قرآنی و برترین‌های حلقات صالحین ناحیه کهگیلویه تقدیر به عمل آمد.

برومندزاده هدف از برگزاری جشنواره را تشویق و ترغیب افراد فعال که در حلقات تربیتی صالحین نقش موثری دارندعنوان کرد و افزود: افرادی که به عنوان نفرات برتر ناحیه توسط هیئت داوران تشخیص داده شد به مرحله استانی معرفی می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه با بیان اینکه سایت صالحین دیشموک به عنوان سایت برتر صالحین ناحیه کهگیلویه معرفی شد، گفت: در این جشنواره از ۱۰ نفر بسیجی حافظ سوره ” یس ” و ۱۰ مربی برتر شهرستان کهگیلویه تقدیر شد
۲۰۱۶۰۳۱۶_۱۱۲۳۳۴

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت