پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مهر 1396 ساعت 21:07:: شناسه خبر: 23777

بیمارستان چرام وعدم پیگیری دکترایلامی ؟!/یادداشتی ازسیدقربانعلی موسوی

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

به راستی چرا باید وقتی همه عوامل دست به دست هم داده اند تا دیارمان را از محرومیت بیرون آورد کسانی باشند که با بی توجهی به این محرومیت سعی در پا برجایی این محرومیتها داشته باشند

پایگاه خبری صدای جنوب
به راستی چرا باید وقتی همه عوامل دست به دست هم داده اند تا دیارمان را از محرومیت بیرون آورد کسانی باشند که با بی توجهی به این محرومیت سعی در پا برجایی این محرومیتها داشته باشند،اگریک وقت زمینه خدمتی مهیا نباشد از هیچ مدیری انتظار معجزه نخواهد رفت اما اگر بودجه طرحی آماده وزمینه خدمت مهیا وعوامل دست اندر کار،پیگیر موضوع و همه وهمه در گرو این باشند که مدیر اقدام به معرفی فرد مورد نظر نماید، چرا باید در معرفی کوتاهی نماید وروز به روز با بی توجهی به مردم چرام ودهن کجی به خواسته معقولشان روند ساخت بیمارستان را به تعویق بیاندازد تا در این مسیر چرام صاحب بیمارستان نشود .
به راستی با چه معیاری اینگونه حرکات را باید سنجید باید چگونه به قضاوت نشست تا انگ کارشکنی در کار مدیر مربوطه شامل حالمان نشود .
نماینده گهکیلویه بزرگ  با اینکه بیمارستان چرام از جمله قولهایش به مردم نبود با سماجت وپشتکار ضمن گرفتن امتیاز ساخت این طرح با پیگیری ومشخص کردن بودجه شروع ساخت بیمارستان چرام انتظار معرفی کردن پیمانکار از جانب دکتر ایلامی را میکشد و متاسفانه ایشان بعداز ماهای متمادی هنوز پاسخی به این درخواست نداده است ضمن احترام به نظر مدیران این مسامحه و بی توجهی را با هیچ معیاری قابل سنجش نمیدانیم.

لازم است استاندارجدید که سکاندار استان میباشد ضمن درخواست از دکتر ایلامی برای معرفی هرچه زودتر پیمانکار مربوطه تلاش نمایند تا مبادا این بودجه هم به سرنوشت طرحهای مشابه به مرکز کشور عودت داده نشود تا مردم همچنان در محرومیت دست وپا بزنند وبرای کوچکترین بیماری در بین راه شهرهای اطراف تلف شوند.

به راستی خون این عزیزان به گردن مدیران نمی باشد؟؟

تقاضا داریم استاندارمحترم در بدو ورود وآغاز به کارشان این طرح از جمله کارهای اقدام شده باشد چرا که ایشان در سخنرانی ابتدایی اش تاکید کردند از مدیران کار برای مردم را میخواهند.

بفرمایید جناب استاندار عزیز اینهم کاری که همه عواملش دست به دست هم داده اند فقط مانده دستور شما برای پیگیری ونتیجه لازم،انشاالله که مردم مومن وخداجوی چرام طعم خوش ودلسوزانه خدمت به مردم رااز پیگیری شما دریافت کنند ودعاگوی شما در دنیا گردند، انشاالله چنین شود . سید قربانعلی موسوی خبر نگار و فعال فرهنگی رسانه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت