پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 خرداد 1395 ساعت 04:03:: شناسه خبر: 2460

استاندارکهگیلویه وبویراحمد:

رشد۳۵درصدی طلاق درکهگیلویه وبویراحمد نگران کننده است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رشد ۳۵ درصدی طلاق در این استان نگران کننده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندارکهگیلویه وبویراحمد  در نشست کارگروه اجتماعی استان گفت: باید کارهای مطالعاتی برای ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در استان صورت گیرد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از ایسنا سیدموسی خادمی افزود:بررسی آسیب‌های اجتماعی به صورت جدی در سطح کشور مطرح شده و در کنار بحث اقتصاد مقاومتی آسیب‌های اجتماعی مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعتیاد، طلاق و خودکشی آسیب‌های اجتماعی جدی هستند که باید با تلاش و همکاری دستگاه‌های مختلف این آسیب‌ها کنترل و کاهش یابند و در اولویت استان قرار گیرند.

خادمی تصریح کرد: کارهای مطالعات زیادی در خصوص بررسی آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه‌های استان انجام شده که باید نتایج آنها جمع بندی و عملیاتی شوند و باید کار فرا تحقیقی در حوزه آسیب‌های اجتماعی صورت گیرد.

وی ادامه داد: در برخی تحقیقات صورت گرفته فقر و بیکاری به عنوان دو عامل آسیب‌های اجتماعی استان مطرح شده در حالی که واقعیت اینست که این دو عامل در بروز آسیب‌های اجتماعی دخیل است اما همه مشکل به این موضوع باز نمی‌گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جامعه امروزه به لحاظ مادی نسبت به جامعه گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده است و مردم در سال‌های گذشته از لحاظ مادی در شرایط مطلوبی قرار نداشتند اما آسیب‌های اجتماعی سال‌های گذشته کمتر از سال‌های اخیر بود.

خادمی تاکید کرد: رشد ۳۵ درصدی طلاق در این استان رقم بالای است و رشد این آسیب نگران کننده است که باید دستگاههای متولی در این زمینه با ارائه راهکارهای مناسب جهت کنترل و کاهش این آسیب اجتماعی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه حضور مدیران دستگاه‌ها در نشست‌ها و جلساتی که به حوزه آنها مربوز می شود باید شخصا شرکت کنند. برای پیدا کردن راهکاری برای حل آسیب‌های اجتماعی تنها به برگزاری کلاس‌‌های آموزشی بسنده نشود که این کلاس‌ها در خیلی از موارد نتیجه مناسبی ندارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت