پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مهر 1396 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 24784

پیشنهاد مدیریتی هاشمی پور به استاندار/یک نفر از کهگیلویه بزرگ در سازمان برنامه وبودجه منصوب شود

نشست شورای اداری کهگیلویه باحضور استاندار استان کهگیلویه وبویراحمدبرگزارشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 صبح امروز  نشست شورای اداری کهگیلویه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران دستگاه‌های دولتی ونماینده کهگیلویه  برگزار شد.

دراین نشست نماینده کهگیلویه بزرگ  اظهار داشت: با توجه به تجاربی که استاندار جدید دارند، قطعاً امیدوارم حوزه انتخابیه بنده که در ۴۰ سال گذشته در حوزه‌های سیاسی و صنعتی مورد بی مهری قرار گرفته دوباره جان تازه‌ای بگیرد.

وی افزود: خوشبختانه استاندار جدید اطلاعات خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد در اختیار داردو باتوجه به رابطه دیرینه ام با ایشان مبتواند در پیشبرد امور موفقیت های زیادی حاصل شود.

هاشمی‌پور در ادامه گفت: همه از بن بست حرف می‌زنیم و جریان های سیاسی زیادی آمد، اما هنوز اندرخم یک کوچه‌ایم، پس نتیجه می‌گیریم چپ و راست برای ما کاری نکرده است واگرچنین بود وضعیت ما این نبود.

این نماینده ادامه با بیان اینکه با حرف زدن و کلنگ زدن پروژه‌های زیاد به جایی نمی‌رسیم، بیان کرد: پروژه پاتاوه با توجه به مناطق سخت گذر که در مسیر آن وجود دارد، اما کارهای خوبی انجام شده و قطعاً در سال ۹۷ با توکل به خداوند منان و عنایت استاندار به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشمی‌پور به پروژه‌های جاده‌ای در دست اقدام حوزه انتخابیه خود، اشاره کرد و گفت: با کمک‌های وزارت نفت این جاده‌ها به ویژه در شهرستان‌های لنده و بهمئی به سرانجام می‌رسد زیرا تنهاراه  نجات کهگیلویه بزرگ در توسعه راه‌هاوبحث سرمایه گذاری است  که باید با اولویت بندی این کارها صورت گیرد.

هاشمی‌پور خطاب به استاندار  گفت: اگر می‌خواهید کهگیلویه را نجات دهید به آب «مارون» و «کوثر» که سالهاست به غارت رفته بود و  مجوزهای تخصیص آب از این سدها گرفته شده، که امیدوارم کمک کنید تا کارها و مطالعات سد و آبرسانی به مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه به سرانجام برسد.

وی تاکید کرد: البته آبرسانی به سایر مناطق همچون لیکک  در حال انجام است.

هاشمی در خصوص گازرسانی به چاروسا و قلعه رئیسی و روستاهای مسیر این پروژه، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و حضور مدیرعامل گاز کشور در منطقه و اعتبار تخصیص داده شده نگرانی از این بابت نداریم.

این نماینده مجلس با اشاره به پروژه‌های زخم خورده کهگیلویه، گفت: پتروشیمی دهدشت بعد از ۱۲ سال رکود، دو باره فعال شد که اگر قبلاً پیگیری می‌شد، همانند سایر پتروشیمی‌ها هم اکنون فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها در آن مشغول به کار بودندومشکل بیکاری به این شکل نداشتیم.

وی افزود: در بحث معدن کارهای خوبی نیز انجام شده و با حضور «شریعتمداری» وزیر معدن و صنعت، معدن فسفات چرام به سرانجام رسید و شرکت ایمیدرو به زودی در این شهرستان تجهیز کارگاه می‌کند.

وی در ادامه با ابراز تأسف از وضعیت تجهیزات اداری شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیان کرد: ما بخشداری داریم که با موتور اجار‌ه‌ای به محل کار می‌آید و تابلوهایی را به عنوان ادارات مختلف نصب شده، ولی امکانات و ساختمان در کار نیست.

هاشمی بانگرانی وانتقاد از چگونگی وضعیت بودجه به کهگیلویه تاکید کرد: باید یک نفر از این شهرستان در برنامه و بودجه منصوب شود تا حق این مردم ادا شود و ما و مردم از این تخصیص اعتبارات ناراضی هستیم.

هاشمی‌پور در ادامه با بیان اینکه در آینده پروژه‌های کمتری تعریف شوند، اظهار کرد: باید جذب سرمایه‌گذار برای رونق به پروژه‌ها و کارهای اقتصادی در اولویت مدیران قرار بگیرد.

نماینده کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استاندار به تنهایی نمی‌تواند، کاری انجام دهد و باید همه دست به دست هم دهیم و فارع از مسائل قومی و جناحی کمک کنیم تا پروژه‌های سنگین به نتیجه برسند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت