پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مهر 1396 ساعت 15:07:: شناسه خبر: 24948

باحضورمسئولان شهرستان چرام:

همایش پیوند انجمن اولیا ومربیان برگزارشد/تصاویر

همایش بزرگ ” پیوند اولیاء و مربیان ” چرام با حضور فرماندار ،امام جمعه ، رئیس آموزش و پرورش ، کارشناس انجمن اولیا و مربیان چرام و فرهنگیان و اولیا دانش آموزان و جمعی از مدیران ادارات درسالن آموزش و پرورش چرام برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب

همایش بزرگ ” پیوند اولیاء و مربیان ” چرام با حضور فرماندار ،امام جمعه ، رئیس آموزش و پرورش ، کارشناس انجمن اولیا و مربیان چرام و فرهنگیان و اولیا دانش آموزان و جمعی از مدیران ادارات درسالن آموزش و پرورش چرام برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب از چرام،صدرالله عزیزی رئیس آموزش و پرورش  شهرستان چرام در این همایش ضمن تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان گفت:وقتی اولیا در مدرسه حضور پیدا می کنند از بعد روانشناسی در دانش آموز احساس رضایت بوجود بوجود می آید.

وی افزود:اولیا باید ارتباط مستمر با مدرسه داشته باشند و از خروج و ورود دانش آموزان و فرزندان و همچنین وضعیت تحصیلی آنها اطلاع داشته باشند.

صدرالله عزیزی با اشاره به یکی از معضلات امروزی که دانش آموزان کمتر سراغ کتاب می روند و بیشتر سراغ فضای مجازی می روند تاکید کرد:باید فضایی فراهم کنیم که دانش آموزان در خانه و مدرسه به کتاب علاقه مند شوند.

وی بیان کرد:شرکت در جلسات آموزش خانواده و استفاده از مشاوران خوب می تواند نقش مهمی در هدایت دانش آموزان داشته باشد.

در ادامه این نشست فرماندار چرام با تقدیر از تلاش های صورت گرفته و کسب رتبه های مختلف آموزش و پرورش چرام و تبریک هفته  پیوند اولیا و مربیان گفت:کسب این رتبه ها نتیجه تلاش و زحمات اولیا و دانش آموزان و فرهنگیان می باشد که نشان می دهد تعامل و ارتباط خوبی وجود دارد.

وی با اشاره به لزوم توجه و دقت بیشتر اولیا به دانش آموزان مقطع ابتدایی اظهار داشت:همه معلمان در این مقطع تلاش دارند و ما هر هزینه ای در راه آموزش و پرورش انجام دهیم برای خود و خانواده و فرزندانمان می باشد.

داریوش پاداش گفت:نباید فضایی بوجود بیاید که بین معلمان و اولیا فاصله ایجاد شود چرا که همه معلمان با تخصص و آموزشی که دیده اند در حال خدمت هستند و نباید این احساس بوجود بیاید کحه معلمان کم کاری می کنند.

وی تصریح کرد:به عنوان کسی که از متن همین مردم و جامعه روستایی هستم از خانواده ها انتظار دارم که نظارت بیشتری بر فرزندان خود و استفاده از  فضای مجازی داشته باشند.

حاج اقا افشارامام جمعه شهرچرام هم دراین همایش بیان داشت:هفته پیونداولیا وانجمن مربیان هست،ازشیوه های تربیتی پیامبرکه قران به ان اشاره کرده است،که  پیامبر هم بشیر هست، هم نظیر،این بود که بچه هاراتشویق میکردندوهیچ گونه تبعیضی هم قائل نمیشدند.
امام جمعه چرام افزود:براساس روش تربیتی پیامبرکه ان زمان انجام میداد،کارشناسان تربیتی طبق تحقیق ومطالعه روش پیامبراکرم،نقل میکنند که درسن ابتدایی فعلی ماطبق روش پیامبر، تنبیه تحت هیچ شرایطی جواب نمیدهد وکارراخطرناکتر میکند،وباعث میشودبچه هابه کارخطرناکتری روی بیاورند،وان چه بیشتر جواب میدهد تشویق است.

وی اضافه کرد:حداقل خودمان روزی نیم ساعت مطالعه کنیم تابچه ها بادیدن مطالعه ما تشویق به درس خواندن شوند،درسن نوجوانی تشویق بسیار تاثیر گزاراست،نکته مهم تبعیض قایل نشدن مربیان واولیا میان دانش اموزان وبچه هاست، تبعیض بین دانش اموز باعث رنجیدن ونگرانی وذهنیت منفی میان دانش اموزان میشود،ان شاالله فرزندانی شایسته ومتدین برای نظام وانقلاب اسلامی تربیت کنیم.

براساس این گزارش برنامه های دیگری در همایش  برگزار شد و از مدرسان نمونه  خانواده در آموزش و پرورش چرام تجلیل بعمل آمد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت