پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 آبان 1396 ساعت 19:08:: شناسه خبر: 25309

اجرای نمایش خطبه خوانی حضرت زینب ع درچرام

در روز دوشنبه مصادف بااول آبان ماه نودوشش نمایش خطبه خوانی حضرت زینب ع به همت ناحیه مقاومت بسیج خواهران شهیده حیدریان وگروه نمایش شهدای چرام در مصلای نمازجمعه برای خواهران به اجرا در آمد.

پایگاه خبری صدای جنوب
در روز دوشنبه مصادف بااول آبان ماه نودوشش نمایش خطبه خوانی حضرت زینب ع به همت ناحیه مقاومت بسیج خواهران شهیده حیدریان وگروه نمایش شهدای چرام در مصلای نمازجمعه برای خواهران به اجرا در آمد.

این نمایش با کارگردانی وتنظیم سیدقربانعلی موسوی شیرازی همچون سال قبل وبازیگران گروه نمایش شهدای چرام بعد از چندین روز تمرین وممارست گروه با تمرینات فشرده بصورت میدانی در محل مصلا برای مردم خونگرم وصمیمی چرام اجرا گردید،که از جانب مردم مورد استقبال قرار گرفت و مقدر گردید که مجدد در روز چهارشنبه همچنان به اجرا در آید.

وداع تلخ وجانسوز اسرای کربلا با شهدای واقعه دردناک ودلخراش کربلا دلهای بسیاری را روانه دشت خونین نینوا کرده وبا آل طاها بیت دوباره ای نمودند وراهیان نور را برای رسیدن به آن بارگاه ملکوتی مشتاق تر کرد.

لازم به ذکر است که عده ی بی شماری از مردم متدین وخداجوی چرام قصد دارند بصورت کاروانهای متعدد ومنظم راهی کربلای معلی شوند واین نمایش دلهای آنها را با یاد اسرای کربلا به آنها نزدیکتر نمود.

در پایان نمایش مداحی حاج شیخی روح و روان حاضران را با ریختن اشک برای مصائب حضرت زینب ع جلا بخشید وتعداد بیشتری عزم زیارت در این ایام سوگواری آقا ابا عبدالله ع برای پیوستن به زوارآقا آماده گردید.

لازم به ذکر است ناحیه مقاومت شهیده حیدریان که مختص خواهران بسیجی چرام است تمامی مقدمات واجرای چشمگیر این مراسم را بعهده داشت که جا دارد ازخانم لهراسبی وافراد زیر مجموعه ایشان در این ناحیه مقاومت قدردانی شود که دلهای زیادی را با یاد حضرت زینب ع راهی دیار نور وبیعت مجددی با یگانه بانوی عصمت وطهارت در صحرای کربلا حضرت زینب سلام اله نمود،جمع صمیمی مردم پاسخ خوبی برای زحمات زحمتکشان عرصه فرهنگ وهنر دینی است که ان شاالله با چنین گردهمایی هایی مجدد برقرارواجرا گردد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت