پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 آبان 1396 ساعت 14:08:: شناسه خبر: 25480

جانشین فرماندهی انتظامی خبرداد:

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان های گچساران و باشت در یک عملیات منسجم ، یکدستگاه خودروی حامل مواد مخدر و خودروی دیگری که اسکورت وسیله نقلیه حامل مواد مخدر بوده را متوقف کردند .

پایگاه خبری صدای جنوب :

جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل حشیش و تریاک و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ (کیقباد مصطفایی)در این باره گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان های گچساران و باشت در یک عملیات منسجم ، یکدستگاه خودروی حامل مواد مخدر و خودروی دیگری که اسکورت وسیله نقلیه حامل مواد مخدر بوده را متوقف کردند .

وی اظهار داشت: عوامل پلیس با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی خود در بررسی از خودروی حامل مواد مخدر مقدار ۹۷ کیلو گرم حشیش و چهار کیلو و۶۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه در این خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبظ کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه متهمان به مرجع قضایی تحویل و خودرو ها نیز به پارکینگ منتقل شدند در پایان خاطر نشان کرد: هم استانی های عزیز ضمن نظارت و کنترل بر رفتار فرزندان جوان خود، رفت و آمد آنها را رصد نموده و از ابتلای آنها به ورطه اعتیاد پیشگیری نمایند و هر نوع موارد مشکوک را از طریق تلفن فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت