پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 آبان 1396 ساعت 05:08:: شناسه خبر: 25522

درخواست پلیس فتا از زائران اربعین حسینی

زائران هرگز از تلفن همراه افراد ناشناس برای برقراری ارتباط استفاده نکنند و در مواقعی که نیاز ضروری به استفاده از تلفن همراه دیگران دارند از تلفن همراه افراد مطمئن استفاده و پس از تماس شماره را از حافظه تلفن حذف نمایند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

با توجه به توصیه‌های پلیس فتا می توان از بروز هرگونه مشکل از جانب کلاهبرداران در ایام اربعین جلوگیری نماید.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، ممکن است افرادی در زمان راهپیمایی اربعین با نیت سوء به اعمال مجرمانه و یا کلاهبرداری دست بزنند و به همین دلیل لازم است زائران حتما هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند تا آسیب نبینند.

بر اساس این خبر، طبق تاکیدات پلیس فتا همراه داشتن تلفن همراه و دوربین از سوی زائران مانعی ندارد اما حمل این وسایل در حرم‌ها و اماکن زیارتی و تصویر برداری از پایانه‌های مرزی، ستون‌های نظامی در جاده ها، اماکن نظامی، ایست بازرسی و نظایر آن مطلقا ممنوع است و در صورت مفقود شدن تلفن همراه در موکب‌ها زائران باید موضوع را به مسئول موکب اطلاع دهند.

همچنین زائران هرگز از تلفن همراه افراد ناشناس برای برقراری ارتباط استفاده نکنند و در مواقعی که نیاز ضروری به استفاده از تلفن همراه دیگران دارند از تلفن همراه افراد مطمئن استفاده و پس از تماس شماره را از حافظه تلفن حذف نمایند.

زائران می توانند با مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش فوریت‌های پلیسی در میان بگذارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت