پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آبان 1396 ساعت 11:08:: شناسه خبر: 25953

سخنگوی سپاه پاسداران:

بیان خاطرات سردار نجات موضع رسمی سپاه نیست/ سپاه زمانی سپاه است که متعلق به تمام ملت باشد

سخنگوی سپاه پاسداران اظهارداشت:سپاه زمانی سپاه است که متعلق به تمام ملت باشد و امنیت مردم، پیشرفت، توسعه و رفاه اجتماعی برای آن حائز اهمیت است. میزان دغدغه‌ای که مسئولان سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی، عمرانی و توسعه کشور دارند از برخی افراد که مسئولیتشان این موارد محسوب می‌شود، بیشتر است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در رابطه با استقبال از سخن اخیر مرتضی حاجی گفت: سپاه جامعه را به اصلاح‌طلب و اصولگرا تقسیم نمی‌کند. تمام کسانی که دلبند امنیت و توسعه این کشور آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب و پایبند به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هستند را همراهان خود می‌دانیم.

سخنگوی کل سپاه پاسداران افزود:بخش‌هایی از تقسیم‌بندی‌های اخیر درمقاطعی از دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن در عرصه سازندگی کشور بوده‌اند و قسمت‌هایی از مدیران کشور که امروز به اصولگرا و اصلاح‌طلب تقسیم می‌شوند نیز زمانی با بخش‌هایی از سپاه به‌ویژه در حوزه محرومیت‌زدایی ارتباط داشتند.

وی تصریح کرد:دوستان از هر دو جناح سیاسی معروف که در سطح وزرا و با مدیران ارشد کشور فعالیت می‌کردند، بنابراین تقریباً از نوع ورود سپاه در عرصه سازندگی و کیفیت کاری که انجام داده، اظهار رضایت کرده‌اند، پس درصورتی‌که منظور از گفت‌وگو تداوم این روند باشد که موضوع جدیدی به‌حساب نمی‌آید و به‌طورقطع سپاه هم استقبال می‌کند.

این فرمانده ارشدسپاه گفت:سپاه زمانی سپاه است که متعلق به تمام ملت باشد و امنیت مردم، پیشرفت، توسعه و رفاه اجتماعی برای آن حائز اهمیت است. میزان دغدغه‌ای که مسئولان سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی، عمرانی و توسعه کشور دارند از برخی افراد که مسئولیتشان این موارد محسوب می‌شود، بیشتر است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه ادامه داد: ۳۹ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد نسل جدید ما با بسیاری از مباحث دوران انقلاب و دفاع مقدس بیگانه است کسی در یک تفکر سیاسی مطلب یا خاطره‌ای را نقل می‌کند، مقابل آن فردی مانند آقای نجات یا رفیق‌دوست یعنی آدم‌های قدیمی سپاه خاطراتشان را بیان می‌کنند و بیان خاطرات آقای نجات مواضع رسمی امروز سپاه نیست.

شریف درپایان گفت:این تضارب بیان افکار در خاطرات را نمی‌توان گفت که الزاماً مسئله بدی محسوب می‌شود زیرا نسل جدید باید از دوران دفاع مقدس آگاهی پیدا کند و بدانند که برخورد با گروهک‌های مجاهدین خلق و منافقین به چه صورت بوده است/ رویداد۲۴

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت