پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آبان 1396 ساعت 02:08:: شناسه خبر: 26475

عناوین خطبه های نمازجمعه شهرهای مختلف کهگیلویه وبویراحمد

امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به اینکه اربعین یک اقیانوس عظیمی است که از ابتدای اسلام سابقه نداشته است افزود: تا فرهنگ حسینی پابرجاست دشمن هیچ کاری نمی تواند کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نمازجمعه این هفته شهرهای کهگیلویه وبویراحمد پرشورترازهمیشه برگزار شد.

حجت الاسلام سید عبدالمطلب تقوی امام جمعه موقت دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: اگر انسان تقوا داشته باشد به جایگاه رفیعی نزد خدا خواهد رسید.

امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به اجتماع بی نظیر و چشمگیر مسلمانان در کربلای معلا افزود: اربعین یک عشق با بصیرت وبا معرفت است.

تقوی با بیان اینکه اگر تمام دنیا بخواهد جمعیت کمی را در یک مکان جمع کند چقدر باید تبلیغات و هزینه کند گفت: امروز در کربلا نزدیک به ۳۰ ملیون نفر با هزینه خود جمع شده اند و حماسه ای را به وجود آورده اند.

وی ادامه داد: اربعین پاینده قدرت شیعه است و دشمن این قدرت را متوجه شده است.

امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به اینکه اربعین یک اقیانوس عظیمی است که از ابتدای اسلام سابقه نداشته است افزود: تا فرهنگ حسینی پابرجاست دشمن هیچ کاری نمی تواند کند.

تقوی تاکید کرد: تا زمانی که این فرهنگ پابرجاست شیعه می تواند در مقابل استکبار جهانی قد علم کند.

وی تصریح کرد: وقتی که انسان از دنیا می رود تنها صدقه و وقف هایی که در راه خدا انجام داده است باقی می ماند.

تقوی با اشاره به روز کتاب و کتاب‌خوانی گفت: اسلام دین تفکر و تدبر است و کتاب آسمانی ما مبلغ کتاب و کتابخوانی است.

***

حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تسلیت اربعین شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایشان به حرکت عظیم عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: مراسم پیاده‌روی اربعین امسال به مانند چند سال اخیر با شکوه و با حضور انبوه مسلمانان از سراسر جهان برگزار شد.

خطیب جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره به اینکه مسلمانان بیش از ۶۰ کشور جهان در این حرکت عظیم شرکت کردند به پیام‌های این حرکت اشاره کرد و گفت: اتحاد میان امت اسلام و مسلمانان یکی از پیام‌های حرکت بزرگ اربعین است.

وی خلوص را یکی دیگر از پیام‌های پیاده‌روی اربعین خواند و عنوان کرد: کسی که با پیمودن مسافتی طولانی خود را به کربلا می‌رساند عشق و علاقه وافر خود را به خاندان عصمت و طهارت نشان می‌دهد.

حسینی‌صدر پیاده‌روی اربعین را یک اقدام جهادی دانست و تصریح کرد: تمام دنیا و کشورهای غربی از این حرکت عظیم وحشت دارند و علاقمندان و شرکت کنندگان در این مراسم ایستادن پای آرمان‌های امام خود را به تمام جهانیان مخابره می‌کنند.

خطیب موقت نماز جمعه شهر یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات منطقه و استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان اشاره کرد و گفت: سعد حریری خود تبعه کشور عربستان است و استعفای وی با فتنه عربستان صورت گرفته است.

وی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در ثبات و آرامش منطقه گفت: ایران نقش بی‌بدیلی در آرامش و ثبات منطقه به خصوص لبنان داشته و جمهوری اسلامی همواره در فلسطین، لبنان، جنگ با داعش و … محور مقاومت بوده است.

حسینی‌صدر ادامه داد: اقدامات عربستان و برخی کشورهای غربی برای نابودی داعش عوام‌فریبی است و این کشورها خود از حامیان این گروهک تروریستی هستند.

خطیب جمعه شهر یاسوج در خصوص بازداشت گسترده شاهزادگان عربستان گفت: بازداشت شاهزادگان در عربستان برای فراهم کردن زمینه به تخت نشستن محمدبن سلمان ولیعهد این کشور است و بازداشت این افراد به دلیل مبارزه با فساد تنها بهانه‌ای برای تقویت قدرت شاهنشاهی در این کشور سعودی است.

***

حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت دوران کوتاه حکومت امام علی (ع) از جهت برپایی جنگ‌های داخلی و شورش‌های پی در پی در نقاط مختلف جهان اسلام، اظهار کرد: سه جنگ صفین، جمل و نهروان از مشهورترین جنگ‌ها در صدر اسلام است که تلفات بسیاری داشت.

امام جمعه چرام عنوان داشت: لشکر و قدرت نظامی امام علی آنچنان بالا بود که در هیچ کدام از این جنگ‌ها شکست نخورد و بلکه در بعضی جنگ‌ها مثل جمل و نهروان پیروزی قاطع از آن لشکر امام بود،اما آن چیزی که به حکومت عادلانه امام آسیب رساند،مساله نفاق و شبهه پراکنی از جبهه داخل بود.

وی شک و تردید انداختن نسبت به امام را از اهداف جبهه داخل دانست و گفت: وقتی نخبگان جامعه آن روز مثل خوارج که پیشانی‌ها از فرط سجده و عبادت پینه بسته بود به امام علی نسبت شرک می‌دادند،وقتی در صفین امام را مجبور به عقب نشینی کردند و نگذاشتند معاویه کشته شود تا بخشی از فتنه‌های جهان اسلام خاموش شود و بعداز قصه تلخ حکمیت و فریب خوردن ابوموسی اشعری  به امام گفتند ما توبه کردیم تو هم توبه کن.

حجت‌الاسلام افشار،ادامه داد: بخشی از همین نخبگان امام را مسئول خونریزی بین مسلمین دانستند امام در جنگ و قدرت نظامی رقیب نداشت اما حریف این جهالت‌ها و حماقت‌های خشک مقدس‌ها و نادان‌ها نشد.

خطیب جمعه چرام،خاطرنشان کرد: امروز هم که نظام اسلامی به حدی از قدرت و اقتدار رسیده که با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق برنامه اربعین را مقدمه برای ظهور نهضت جهانی امام مهدی می‌کند، عده‌ای در داخل، همان سخنان خوارج گونه عصر امام علی را بیان می‌دارند و همراهی با خط عبری، غربی، عربی بر علیه انقلاب می‌کنند یا با ساده لوحی اعتماد به دشمن می‌کنند و می‌گویند امضای جان کری در مذکرات هسته‌ای تضمینی است.

وی افزود: می‌خواهند با تحلیل‌های آبکی علت ناامنی منطقه را ایران مقتدر معرفی کنند اما اگر کشوری به حریم امنیت ما قصد تعرض داشته باشد با لطف الهی و قدرت بالای دفاعی و تهاجمی که داریم سیلی محکمی خواهد خورد.

امام جمعه چرام، تصریح کرد: کسانی که در داخل بر سر سفره امنیت نظام نشسته‌اند و شبهه افکنی می‌کنند بدانند مردم آگاه و هوشمند و پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

***

حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دوگنبدان با اشاره به در پیش بودن هفته وقف افزود: در صورت مشارکت بیشتر توانمندان در وقف زمینه برای ایجاد اشتغال پایدار، فقرزدایی و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی فراهم خواهد شد.
وی بیان کرد: وقف سرمایه اجتماعی بزرگی برای باقی ماندن نام نیک از انسان مؤمن است.
امام جمعه شهر دوگنبدان با یادآوری اهمیت وقف برای ایجاد فرصت‌های شغلی و ازدواج بر نهادینه کردن این سنت اسلامی از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی و بهره گیری از ابزاری مانند هنر تاکید کرد.
حجازی در بخش دیگری از سخنانش سالروز حادثه ۱۹ آبان سال ۱۳۵۷ گچساران را یادآور شد و گفت: نوزدهم آبان یادآور ایستادگی و پایداری مردم ایران برای استقرار حاکمیت اسلامی است.
وی ابراز کرد: اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت‌های ایثارگران است.
حجازی تصریح کرد: مردم انقلابی گچساران در روز ۱۹ آبان ۵۷ با دست خالی مقابل رژیم پهلوی ایستادند و هفت نفر از جوانان انقلابی این شهرستان در این روز به شهادت رسیدند.
حجازی افزود: نوزدهم آبان سال ۱۳۵۷ نقطه عطفی در تاریخ افتخارآمیز مردم گچساران است.
به مناسبت سالروز ۱۹ آبان نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد شهیدان شهر دوگنبدان برگزار شد.
سید نجف بلادیان، مذکور پارسی، حسین فراشبندی، حسین امینی، غریب پرویزی، رحمت بشارت و حسین کیامرثی شهدای حادثه خونین مسجد شهیدان شهر دوگنبدان بودند.
مردم و مسئولان شهرستان گچساران امروز قبل از نماز جمعه با آرمان‌های هفت شهید مبارز انقلاب اسلامی در روز ۱۹ آبان سال ۱۳۵۷ در مسجد شهیدان تجدید بیعت کردند.

***

حجت الاسلام محمود اندیشه امام جمعه موقت دیشموک در خطبه های سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه دیشموک اظهار کرد: خودم و همه شما را به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معاصی؛ توصیه می کنم.

وی افزود: انسان متقی واجبات را انجام داده و از محرمات دوری می کند.

حجت الاسلام اندیشه به مناسبت های اخیر اشاره کرد و گفت: ۲۴ آبان ماه روز کتاب و هفته کتابخوانی را تبریک عرض می کنیم.

وی، با اشاره به روز وقف در ۲۵ آبان ماه؛ این روز را تبریک و اشاره کرد و متذکر شد: وقف عام المنفعه یعنی برای استفاده عموم به کار برده شود.

امام جمعه موقت دیشموک؛ وقف ها را بر دو نوع عام و خاص عنوان و گفت: ان شاء الله که در امر وقف؛ همیار باشیم.

حجت الاسلام اندیشه اذعان کرد:‌بیایید همه ما واقف باشیم.

امام جمعه موقت دیشموک به حماسه  راهپیمایی ۱۳ آبان هم اشاره کرد و گفت: مردم با حضورشان نشان داده که همه ما پشت نظام، سپاه، انقلاب و دولت با قوت ایستاده و از آنها حمایت می کنیم.

حجت الاسلام اندیشه ضمن قدردانی از رئیس جمهور به جهت اینکه جوابی خوب به دشمنان داده است؛ گفت: آمریکا و اسرائیل هیچ تفاوتی نکرده و همچنان دشمنان ما بوده و استکبارهستند.

امام جمعه موقت دیشموک اضافه کرد: ادعای سازشگران بر همراهی با مستکبران؛ یک اشتباه بزرگ است.

حجت الاسلام اندیشه از شرکت کنندگان در مراسم اربعین تقدیر کرد و گفت:‌ متاسفانه استقبال خوبی از برنامه های فرهنگی و مذهبی نشان نمی دهند.

وی با بیان اینکه؛ کسانی که متولی کار فرهنگی هستند؛ کجایند!؟؛ تصریح کرد: گلایه اصلی از عده ای بازاریان است که متاسفانه در برنامه های فرهنگی و مذهبی شرکت ندارند.

حجت الاسلام اندیشه به مشکلات شهر هم اشاره و بیان کرد: هشتصد میلیون تومان برای حفر چاه  هزینه که متاسفانه بی نتیجه ماند و آبی از این چاه تامین نشده است..

وی اضافه کرد: متولیان این امر برای هزینه کردن این اعتبار که با سختی تامین شد؛ پاسخگو باشند.

امام جمعه موقت دیشموک: مسئله آب شرب شهر دیشموک یک دغدغه اساسی است.

حجت الاسلام اندیشه گفت: مردم از آبی استفاده می کنند که شاید وضو گرفتن با آن اشکال دارد؛ چون که شاید این آب مضاف باشد.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه؛ پول آب از مردم گرفته می شود، خاطرنشان کرد:‌ مردم آب درست و سالم می خواهند.

حجت الاسلام اندیشه با اشاره به اینکه؛ مسئولان حواسشان به مردم باشد، گفت: این مردم انقلابی شایسته خدمت هستند.

امام جمعه موقت دیشموک خطاب به استاندار گفت: مسیرهای ارتباطی دیشموک در شان مردم شهیدپرو این منطقه نیست و خواهشمندیم به مسیرهای ارتباطی بخش دیشموک نگاه ویژه کند.

حجت الاسلام اندیشه بیان کرد: مسیرهای نامطلوبی ارتباطی دیشموک جان بسیاری از مردم این منطقه را گرفته است.

امام جمعه دیشموک گفت: استاندار مدیران با لیاقت، رنج دیده، دلسوز و کسانی که مردم را درک کنند، انتخاب کند.

حجت الاسلام اندیشه بیان کرد: ما مدیرانی که باصداقت بوده و شفاف و یک‌رو هستند را خواهانیم.

امام جمعه موقت دیشموک اذعان کرد:‌ در بحث گازرسانی و آب رسانی برای سطح شهر مشکلاتی داریم و انتظار اریم که مردم سعه صدر داشته باشند.

حجت الاسلام اندیشه گفت: شورا و شهرداری ان شاء الله در حل مشکلات مردم موفق خواهند بود.

***
امام جمعه موقت شهر لیکک با تسلیت ایام حزن و اندوه محرم و صفر به تمامی مسلمانان جهان، اربعین حسینی را تجلی اقتدار و اتحاد مسلمین دانست.
حجت الاسلام ویسی نژاد مسئولان را به امر به معروف و نهی از منکر دعوت کرد و گفت: باید مسئولان، مردم را در ترویج فرهنگ دینی و حفظ شأن و حرمت ایام محرم و صفر یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از عوامل مهم زمینه ساز قیام عاشورا، بی توجهی و فراموشی وصایای پیامبر اکرم(ص) است ؛باید هرچه می توانیم نسبت به قرآن به عنوان یادگار پیامبر(ص) و به عنوان نجات بخش انسان ها توجه کنیم.

امام جمعه شهر لیکک در ادامه گفت : مواظب باشیم به خاطر دنیا مقابل احکام الهی نایستیم و باید هوشیار باشیم هیچ کلامی بر زبان نرانیم که رهبری ما که پیامش پیام عرشی و کلام تأیید شده دارد، نگران شود.

وی افزود:دور شدن از ذکر خدا که مظهر آن نماز است، باعث رنگ باختن معنویت در زندگی انسانها می شود.

ویسی نژاد با تاکید بر لزوم پایبندی جامعه به معنویات به خصوص نماز، گفت:اگر معنویت در جامعه رنگ ببازد، انقلاب به خطر می افتد.

خطیب موقت نماز جمعه بهمئی ادامه داد: باید در حجاب و نماز بی تفاوت نباشیم ؛در وهله اول این وظیفه طلاب است.

وی با بیان اینکه علما باید مواظب حفظ شأن لباس روحانیت باشند، تصریح کرد: اگر کسی به احکام دین پایبند نباشد و لباس روحانیت را برتن کند، مثل چاقویی در دست زنگی مست است که می تواند بسیار خطرناک باشد.

ویسی نژاد در پایان گفت: لباس علما لباسِ رسول خداست، نباید جمله ای بگوییم که اسلام و ائمه زیر سوال برود، چرا که بیش از بقیه مردم مؤاخذه می شویم.

***

حجت‌الاسلام سید قوام صادق زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

امام جمعه موقت قلعه رئیسی تصریح کرد: تقوا این قدر مهم است که حدود نیم ساعت به شهادت علی(ع) مانده فرزندانش را کنار بسترش صدا زد و جلوی چشم همه به حسین(ع) خطاب کرد (اوصیکما بتقواالله )تا آخر عمر یک گناه در زندگیتان راه ندهید.

وی به اربعین حسینی اشاره و عنوان کرد: اگر زیارت سیدالشهدا همراه شود با رنج و تعب و پیاده رویی قطعا ثواب و اثرات آن نیز ویژه تر خواهد شد و در پیاده رویی اربعین همه چیز در عین عادی بودن شگرف است که مردمانی از سراسر عالم در یک نقطه جمع شده و باشکوه‌ترین فضائل را به نمایش گذاشتند که تنها اشتراکشان حب الحسین است.

صادق زاده بیان کرد: مهربانانه‌ترین و شکوهمندترین فضائل اخلاقی را در مسیر حرکت به سمت مرکز این جهان خاکی یعنی کربلا می توانی ببینی و میزبانانی که با افتخار نیمی از درآمد زندگی شان را پس انداز می‌کنند تا با افتخار و مباهات آن را برای زائران که محب الحسین هستند خرج کنند.

امام جمعه موقت قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین ابعاد و جوانب متنوع دارد که هر یک غنیمتی است برای عالم اسلام نماد وحدت و اتحاد اسلامی شورانگیزی یاد عاشورا و ایجاد حس جان برکفی در میان همه دلدادگان آن امام همام توجه و تنبه به حقیقت و واقعیت قیام عاشورا و در نهایت بصیرت بخشی حسینی در روح و روان همه پیاده روندگان این مسیر عاشقانه دارد و جا دارد از شیرزنانقلعه رئیسی که توانستند با پخت نان محلی ارادت خود را به زائران و اباعبدالله نشان دادند تشکر می کنم.

وی به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمود “پرخسارت ترین تنبلی ها تنبلی در خواندن کتاب است”؛ برای یک فرد توفیق عظیمی است که با کتاب مایوس و همواره در حال بهره گیری از آن یعنی آموختن چیزهای تازه باشد و مردم ما با کتاب بیش از آنچه امروز انس دارند باید انس بگیرند و کتابخوانی چیزی است که برای یک ملت فریضه است واجب و لازم است و امروز کتابخوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی بلکه یک واجب دینی است که جا دارد از زحمات مسؤول کتابخانه چاروسا تقدیر و تشکر می کنم.

صادق‌زاده به مسائل منطقه اشاره و اضافه کرد: امروز راه علاج در برابر فزون‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی و کسب اقتدار است، دشمنان با موجودیت جمهوری اسلامی مخالفند با نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی مخالفند و بعضی‌ها خیال می‌کنند که باید کوتاه بیایم در مقابل آمریکا در حالی که هر چه کوتاه بیایم آنها جدی‌تر می‌شوند و راهش مقابله است و راهش ایستادگی است.

وی به استعفای سعد حریری اشاره و یادآور شد: پشتپرده‌های در خصوص سعد حریری وجود دارد که اعتراض به حاکمیت حزب الله در محیط سیاسی امنیتی لبنان، ناامن سازی محیط سیاسی لبنان و تعویق انتخابات پارلمانی، نمایش تاثیرگذاری در تحولات منطقه، ایران هراسی در عصر پساداعش و جلوگیری از تثبت جایگاه، مشروعیت بخشیدن به تحریم‌های آمریکا علیه حزب الله و دریافت طلب ۸میلیاردی از دولت عربستان در ازای استعفا از نخست وزیر از مهمترین پشت پرده‌های بود که می‌توان در استعفای سعدحریری دید.

صادق زاده تاکید کرد: عربستانی‌ها این روزها سر در گم‌تر و عصبانی‌تر از همیشه‌اند و بازگشت منصور هادی به یمن از ریاض حکام ریاض را خشمگین کرده است .
***
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر باشت با تسلیت دوباره به مناسبت اربعین حسینی اظهار کرد اربعین حسینی موجب اتحاد هر چه بیشتر شیعیان و در کل همه مسلمانان شده و امروز می‌بینیم که در کنار شیعیان این سنی‌ها و مسیحیان هم هستند که در راهپیمایی و برنامه‌های اربعین شرکت می‌کنند.

امام جمعه باشت در بخش دیگری از اظهارات خود در خصوص اربعین افزود: پذیرایی مردم عراق از راهپیمایان اربعین هم بی نظیر است و بهترین پذیرایی را از زایران امام حسین ع دارند.

عبودی با اشاره به این که حرکت راهپیمایی اربعین لرزه بر جان دشمنانان اسلام می‌اندازد تصریح کرد: اکنون بیشترین ترس دشمنانان اسلام از این حرکت بی نظیر است.

امام جمعه باشت در ادامه به موضوع کتاب خوانی اشاره کرد و گفت بدترین تنبلی‌ها از نظر مقام معظم رهبری کتاب نخواندن است و بر اثر مطالعه نکردن است که مشکلات در زندگی افراد فراوان دیده می‌شود.

عبودی به حرکت جدی یک طلبه جوان در شهر دهدشت برای کتابخوانی اشاره کرد و گفت: این حرکت می‌تواند برای همه ما الگو باشد چرا که این طلبه در حال گسترش و بسط دادن فرهنگ کتابخوانی است.

وی بودجه‌های مربوط به کتاب و کتاب خوانی را بسیار اندک و ناچیز دانست و گفت اصولا نمی‌دانیم که این‌ها چگونه با چنین اعتبارات ناکافی و اندکی کار می‌کنند و چگونه می‌توان با این بودجه در خصوص ترویج فرهنگ کتابخوانی کار کرد.

امام جمعه باشت به پیام سردار سلیمانی در خصوص در هم پیچیده شدن طومار داعش ظرف دو ماه سخن به میان آورد و گفت با درایت ایران اسلامی و به همت سردار سلیمانی امروز دیگر داعشی وجود ندارد و سوریه و عراق از شر آن‌ها در حال خلاص شدن هستند.

وی به فتنه سعد حریری در لبنان اشاره کرد و گفت هدف آن‌ها ایجاد فتنه جدید در منطق علیه ایران و حزب الله لبنان است که با درایت ایران و حزب الله این فتنه هم با شکست مواجه می‌شود چرا که هدف عربستان و امریکامقابله با ایران است.

عبودی با بیان این که بعضی ها نگران مرگ بر امریکا گفتن هستند در حالی که در زیارت عاشورا هم مرگ و لعن به دشمن گفته می شود تصریح کرد خداوند نیز لعن بر دشمن می فرستد‌.

وی در ادامه با تشکر و تقدیر از استاندار و فرماندار شهرستان باشت به دلیل در نظر گرفتن بودجه ای خوب برای مصلای باشت تصریح کرد از آن‌ها انتظار داریم که در تخصیص این اعتبار هم همه تلاش خود را به کار گیرند.

***
حجت‌الاسلام سیدعلیاکرمیان خطیب موقت جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز جمعه ۱۹ آبان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار کرد: در گذر عمر گران مراقب شیطان نفس باشید تا دچار دنیا زدگی و هوسرانی نشوید که تهذیب نفس و دنیا هراسی از خصلت بارز متقین است.

امام جمعه موقت کبگیان با تشکر از بانیان راه‌اندازی مراسم اربعین در مرکز بخش گفت: مردم ما دیروز پا به پای شیفتگان اهل بیت علیه السلام در شهر چیتاب گرد هم آمدند و در حد توانشان حماسه حسینی رقم زدند.

اکرمیان با تشکر از بانیان مراسم گفت: انشاالله امام حسین(ع) خود شفیع عزیزان در قیامت باشد و جزای خیر دهد.
سیدعلی اکرمیان با تسلیت۲۸صفر رحلت پیامبراکرم و نوه مظلومشان امام حسن مجتبی(ع) گفت: امیدواریم مردم ما مانند اربعین ابی عبدالله(ع) در سوگ عزای پیامبراکرم(ص) و سبت اکبرشان امام حسن مجتبی مراسمی باشکوه برگزار کنند زیرا صادق آل محمـد فرمود: شیعه آن است که در سوگ ما غمگین و در شادی ما شاد باشد.

حجت الاسلام اکرمیان با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان گفت: نسل حسین فهمیده‌ها در دیدار با ولایت فقیه شان در حماسه سیزده آبان با ندای مرگ بر آمریکا و لبیک یا سید علی ثابت کردند که پیرو فهمیده‌ها و تابع اصل ولایت فقیه‌اند تا جائی که رهبر عزیزمان فرمودند من به این جوانان پرشور و شعور خوشبینم و عاقبت خوشی را انتظار دارم.

خطیب موقت جمعه کبگیان گفت: بدست آوردن حقوق از دست رفته تنها در مقابله با زورگوئی و مبارزه با استعمار در راس آنها آمریکا واسرائیل است که خدا را شکر در سیزده آبان‌ها و همایش‌های جمهوری اسلامی اتحاد ملت لرزه بر هیمنه ظالمان انداخته است و دشمن با فتنه‌گری و نفوذ در میان آنان با دو دسته کردن خواهان به هم زدن اتحاد عمومی و بدنام کردن ارزش‌های انقلابی است و باید مراقب بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت