پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 خرداد 1395 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 2699

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:

درگیری مسلحانه پلیس و قاچاقیان مواد مخدر در یاسوج با چهار کشته و زخمی

در این درگیری مسلحانه سه نفر از قاچاقچیان مواد مخدر به همراه دو قبضه اسلحه کلاشینکف ، سه تیغه خشاب پُر و ۳۷ تیر جنگی و خودروی حامل ۸۷ کیلوگرم مواد مخدر (تریاک) دستگیر شدند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد از انهدام یک باند مسلح قاچاقچی در درگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با سوداگران مرگ خبر داد وگفت:در این درگیری یک قاچاقچی کشته شد.
به گزارش صدای جنوب، سردار غلامعباس غلامزاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این درگیری که در محور یاسوج – بابامیدان رخ داد یک قاچاقچی دیگر نیز زخمی شد.
وی از زخمی شدن دو نفر از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز به صورت سطحی خبر داد.
وی بیان کرد: در این درگیری مسلحانه سه نفر از قاچاقچیان مواد مخدر به همراه دو قبضه اسلحه کلاشینکف ، سه تیغه خشاب پُر و ۳۷ تیر جنگی و خودروی حامل ۸۷ کیلوگرم مواد مخدر (تریاک) دستگیر شدند.
سردار غلام زاده محل شناسایی ، درگیری و دستگیری اعضای این باند قاچاقچی را در منطقه تنگاری دشت روم محور یاسوج – بابامیدان در حدود ۲۵ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد.
وی تصریح کرد: از اوایل امسال تاکنون هشت باند توزیع و حمل مواد مخدر در استان شناسایی و متلاشی شده اند.
سردار غلام زاده اظهار کرد: در این مدت بیش از ۴۵۰ کیلوگروم انواع مواد مخدر از سودجویان و سوداگران مرگ بهمراه ۴۸ دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شده اند.
وی یکی از اولویت های اساسی نیروی انتظامی استان را در سال جاری مبارزه قاطع با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در استان دانست و گفت: کار پاکسازی نقاط آلوده نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت